ALGI MORSKIE DWU FAZOWE HYDRO- SERUM 2w1 NAWILŻAJĄCE BIELENDA

Witajcie ! Ostatnio jak sami możecie zauważyć stałam się ogromną wielbicielką marki Bielenda. Mam dużo nowych produktów z ich marki i co jakiś czas odzywam się do Was z recenzjami ich produktów. Jakiś czas temu pisałam o dosyć fajnym mleczku do ciała z serii Algi Morskie  ( recenzja tutaj) oraz o podkładzie kryjącym (recenzja tutaj). Dziś mam dla  Was coś nie coś do napisania o serum również z tej serii Algi Morskie. Jeśli ciekawi Was moje zdanie na jego temat zapraszam poniżej. 





IDEALNIE NAWILŻONA, ODŻYWIONA I ZREGENEROWANA SKÓRA 
_______________________________________________________________________

HYDRO-LIPIDOWE SERUM 2 w 1 to idealny sposób na systematyczną pielęgnację skóry skłonnej do wiotczenia, o obniżonej jędrności i elastyczności, z pierwszymi oznakami starzenia. Jego treściwa oleisto-wodna formuła o silnie odżywczych właściwościach skutecznie regeneruje i odżywia, oraz poprawia jakość skłonnego do przesuszenia naskórka.

Zawartość OLEJU Z MIKRO-ALG, KAWIORU, WIT. E, KOPRU MORSKIEGO I KONCENTRATU WODY MORSKIEJ zapewnia kompleksowe działanie:

– intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje naskórek
– przywraca mu właściwą równowagę hydro-lipidową, chroni przed nadmierną utratą wilgoci
– wyraźnie wygładza i zmiękcza naskórek
– zmiękcza zmniejsza widoczność zmarszczek,
– jest źródłem ważnych, bezpiecznych i łatwo przyswajalnych dla skóry składników odżywczych
– działa przeciwstarzeniowo, przeciwzmarszczkowo i odmładzająco
– widocznie poprawia kondycję skóry, przywraca jej jędrność i elastyczność
– wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry do walki z wolnymi rodnikami

Jak możecie Sami zauważyć producent zapewnia nas o wielu ciekawych efektach po użyciu produktu.



SKŁAD / ZAPACH / DOSTĘPNOŚĆ 
_____________________________________

Skład: Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Tocopheryl Acetate, Isohexadecane, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Algae Extract, Caviar Extract, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Sea Salt Extract, Caprylic / Capric Triglyceride, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Methylparaben, DMDM Hydantoin, CI 47000 (D&C Yellow 11), CI 61565 (D&C Green No. 6).

Serum przychodzi do nas w kartonowym pudełeczku. Znajduje się w szklanej, małej buteleczce dość wygodną pipetkom, jego pojemność to 30 ml , a cena waha się od 19 zł do 30 zł w zależności od sklepu. 

Dostępność : sklep ( Bielenda 23,35 zł ) drogerie kosmetyczne ( natura 24,99 zł ) ; sklep internetowy ( pure grenn 22,80 zł


DZIAŁANIE / EFEKTY PO MIESIĘCZNYM STOSOWANIU 
__________________________________________________
Serum dzięki wodnistej konsystencji dosyć szybko się wchłania, ale buzia po wchłonięciu jest nie co klejąca się co w moim przypadku nie robi to żadnej różnicy. Nakładałam go zawsze rano po przemyciu twarzy tonikiem odświeżającym lub wieczorem jako krem na całą noc. Efekty jakie udało mi się zaobserwować to z pewnością brak świecenia się cery podczas dnia. W dotyku była bardzo przyjemna i delikatna. Serum nie wywołało u mnie żadnego podrażnienia czy też alergii. Jeśli chodzi o nawilżenie, to uważam że jest dobre i wystarczające. Czy działa przeciwstarzeniowo ? No cóż może przy dłuższym użyciu tak. Serum ma bardzo ładny zapach, wygodną pipetkę ( które się nie zacina ) i szklane eleganckie opakowanie. Ja z użycia jestem bardzo zadowolona i polecam serum w szczególności osobą z suchą skórą , normalną. Dobrze sprawdzi się przy cerze opalonej jako regeneracja. 





Dajcie koniecznie znać co o nim myślicie ?? Lubicie kosmetyki Bielenda ?? 


P.s mój pobyt na krecie dobiegł końca tak więc czas na kolejne recenzje i posty kosmetyczne. Dajcie znać czy jesteście zainteresowani wpisem na temat moich wakacji ?? 

Pozdrawiam Kasia
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger