ALGI MORSKIE KREMOWE SERUM DO CIAŁA REGENERUJĄCE / BIELENDA

Bielenda podbiła mój świat kosmetyczny, ostatnio jedynie ich produktów używam i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z ich działania. Produkty marki Bielenda trafiły do mnie już jakiś czas temu i stopniowo włączałam je w moją pielęgnację ciała, włosów i twarzy. Dziś do Was przychodzę z produktem przeznaczonym do pielęgnacji ciała. Jeśli ciekawi Was co to za produkt i jak się sprawdził, zapraszam poniżej. 



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA 
_____________________________________________________

Unikalne KREMOWE SERUM do codziennej pielęgnacji ciała łączy w sobie nawilżającą kremową pielęgnację ze skutecznością skoncentrowanego serum. BOGATA MORSKA FORMUŁA – „pokarm dla skóry” zadba o każdy rodzaj skóry, szczególnie bardzo suchą. Serum zawiera ALGI KORALOWE Corallina officinalis, OLEJ Z MIKROALG i KONCENTRAT WODY MORSKIEJ. Te cenne składniki zatopione w aksamitnej konsystencji odbudowują i regenerują naskórek, poprawiają jego napięcie i nawilżenie. Serum zapewnia odpowiednią pielęgnację skóry, poprawia jej kondycję, sprężystość i elastyczność, zmiękcza i wygładza naskórek.

SKŁAD : 
  
Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Ethylhexyl Stearate, Lasemul 92 N 40, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Algae Extract, Hydrolyzed Corallina Officinalis Extract, Propylene Glycol, Spirulina Maxima Extract, Sea Salt Extract, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Polyacrylate, Mannitol, Cellulose, Tocopheryl Acetate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopherol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxyaldehyde, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, CI 19140 (Acid Yellow 23). 
Cena: 13 - 20 zł / 200 ml 
Dostępność: drogeria Rossmann , Natura, sklepy internetowe, apteki 



MOJA OPINIA / DZIAŁANIE NA SKÓRZE 
____________________________________________________

Podczas pobytu na Krecie moja skóra dosyć mocno została poddana promieniom słonecznym i została lekko wysuszona. Potrzebowałam więc większej ilości nawilżenia i regeneracji. Masełko spadło mi jak z nieba. Po otwarciu plastikowego opakowania, naszym oczom ukazuje się dość gęste, masło o świeżym zapachu ( mi pachnie to praniem - lub jednym z płynów do płukania). Konsystencja dość łatwo rozprowadza się na ciele i nie pozostawia tłustej powierzchni. Po około czterech użyciach moja skóra stała się bardzo mięciutka, delikatna i przyjemne w dotyku. Uważam, że masło ma idealną konsystencję i mnie bardzo, ale to bardzo odpowiada. Muszę przyznać, że masełko stało się moim ulubieńcem i już zamówiłam kolejne opakowanie. Uważam, że produkt spełnia obietnice producenta w 100%. Jedynie do czego mogę się przyczepić to do zapachu. Jest dla mnie zbyt mydlany.



Ciekawi mnie czy lubicie produkty marki Bielenda ? Koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie ?

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger