OLIWKOWY OLEJ LECZNICZY DO WŁOSÓW Z WITAMINAMI I FILTREM UV OLIVOLIO / CENTRUM ZDROWEGO WŁOSA

Hej! Jakiś czas temu pojawił się post odnośnie ochrony włosów przed promieniowaniem słonecznym ( link tutaj) w nim pisałam wam o tym, jak ważna jest ochrona i poleciłam parę ciekawych, sprawdzonych produktów. Dziś postanowiłam Wam wspomnieć o mojej miłości tegorocznych wakacji. Lato trwa a wraz z nim wysokie temperatury i dość ostre promieniowanie słoneczne. Oliwkowy olej towarzyszy mi niemal co dnia. Jeśli ciekawi Was co to za produkt i jak się sprawdza zapraszam poniżej. 



KOMPLEKSOWA REGENERACJA WŁOSÓW ZA POMOCĄ OLIWY Z OLIWEK 

__________________________________________________________________________

Producent pisze o olejku, że jest to wyjątkowa mieszanka 100% organicznej, Greckiej oliwy z oliwek extra virgin z certyfikowanych upraw oraz oleju arganowego z Maroka. Olejek odbudowuje strukturę włosa, eliminuje plątanie się włosów i zabezpiecza kolor. Przywraca włosom blask i elastyczność, zapewniając właściwe odżywianie. Olejek nie pozostawia efektu tłustych włosów i zawiera lotny silikon.

  • 100% organiczna Grecka oliwa z oliwek extra virgi 
  • testowany dermatologicznie
  • bez parabenów
  • bez olei mineralnych
  • nie testowany na zwierzętach
  • składniki pochodzące z upraw ekologicznych



DOSTĘPNOŚĆ / SKŁAD 
______________________________________


Olejek dostępny jest w sklepie online : Centrum Zdrowego Włosa . Jego pojemność to 90 ml, a cena wynosi 29,70 zł więc moim zdaniem bardzo tanio. Jego zapach jest bardzo naturalny, najzwyczajniej na świecie pachnie oliwą z oliwek - w moim przypadku bardzo lubiany zapach, ze względu na to, że uwielbiam zastosowanie oliwy w kuchni. Jeśli chodzi o jego wydajność to jest bardzo dobra, trzy krople olejku starczają mi na całą długość moich włosów. 



SKŁAD : cyclopentasiloxane, dimethiconol, ethylhexyl methoxycinnamate(Parasol MXC), argania spinosa (argan) kernel oil**, tocopheryl acetate***, parfum, olea europa fruit oil**

100% organiczna Grecka oliwa z oliwek extra virgin.
100% organiczny olej arganowy z Maroka.
Testowany dermatologicznie, bez parabenów, bez olei mineralnych. Produkt nie testowany na zwierzętach.



Najlepszą rzeczą jest to, że wszystkie kosmetyki tej marki można znaleźć na Krecie w przydrożnych sklepikach. Widziałam również z tej firmy szampony do włosów, balsamy i odżywki oraz produkty do ciała  i twarzy. Koszt każdego produktu wahał się w granicach od 10 - 17 Euro/ szt. 


DZIAŁANIE NA MOICH WŁOSACH 
_________________________________________________

Moje włosy zmęczone słońcem i słoną wodą potrzebowały dodatkowego zabezpieczenia i nawilżenia. Olejek stosowałam prawie po każdym umyciu włosów oraz w ciągu dnia na plaży, kiedy widziałam że włosy stają się przesuszone. Świetnie je nabłyszcza, nie przetłuszcza ( wystarczy kilka kropelek rozetrzeć w dłoniach i wetrzeć w pasma włosów). Polecam olejek w szczególności na sam skład osobą z przesuszonymi włosami. Pomoże Wam je nawilżyć i sprawić, że będą błyszczały. Na krecie skusiłam się również na szampon i odżywkę tej marki. Z olejku jestem bardzo zadowolona i z pewnością skuszę się na kolejne opakowanie. 

Zapraszam Was do sklepu internetowego : Centrum Zdrowego Włosa  gdzie znajdziecie wiele ciekawych produktów.

Używałyście produktów tej marki ? Co myślicie o tym olejku ?

Pozdrawiam Kasia


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger