RECENZJA : SACHI COSMETICS KAMINOTOMOTO HAIR GROWTH UPGRADE ACCELATOR II - PODSUMOWNANIE MIESIĘCZNEJ KURACJI

Hej Wszystkim ! Dziś zapraszam Was na podsumowanie produktu, który przez cały czerwiec miałam okazję testować i sprawdzać jego działanie na mojej skórze głowy. Produkt, o którym mowa w dzisiejszym poście to Kaminomoto Accelator II - tonik do włosów przyśpieszający ich wzrost oraz hamujący wypadanie. Produkt pochodzi z firmy Kaminomoto, a sklep dla którego testowałam tonik to Sachi - azjatyckie sekrety piękna.  Jeśli ciekawi Was jak tonik sprawdził się na moich włosach i czy udało mu się je zapuścić zapraszam poniżej. Uprzedzam, że będzie to bardzo długi post.


JAPOŃSKI SPOSÓB NA DŁUGIE I PIĘKNE WŁOSY 

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Tonik do włosów i skóry głowy Kaminomoto Hair Growth Accelerator II zawiera opatentowane składniki odżywcze oraz ekstrakty ziołowe poprawiające krążenie krwi w skórze głowy. Dzięki lepszemu ukrwieniu głowy więcej składników odżywczych trafia do cebulek włosowych wspomagając ich pracę i wzrost zdrowych, mocnych włosów. Kamigen E+K przywraca właściwe funkcjonowanie skóry głowy, dostarcza składników odżywczych cebulkom włosowym. CS-Base pobudza pobudzając krążenie krwi i wzmacnia funkcje komórkowe mieszków włosowych. Wzrost włosów zostaje przyspieszony. Antyseptyczne właściwości Isopropylmethylphenolu i przeciwzapalne właściwości kwasu glicyretynowego utrzymują skórę głowy w dobrej kondycji wspierając szybszy odrost włosów. Preparaty kaminomoto wykorzystują naturalną siłę organizmu do samo uzdrowienia poprzez dostarczenie właściwych bodźców. Przywracają zdrową skórę włosów, normują funkcje cebulek włosowych, zapobiegają chorobom i wzmagają porost włosów. Jakość przygotowanych kosmetyków jest bardzo wysoka, a ich dodatkową zaletą są znakomite, długotrwałe efekty oraz brak skutków ubocznych. 



CENA/  / ZAPACH / DOSTĘPNOŚĆ 
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Dostępność i cena :  sklep Sachi

oraz : kaminomoto.eu

Cena : 149 zł ( bardzo dużo jak za tonik , ale jeśli wsiąść pod uwagę jego działanie i zużycie - moim zdaniem warto zainwestować w ten produkt).

Zapach i konsystencja : Konsystencja toniku jest bardzo wodnista i czasem sprawia małe kłopoty przy jego wcieraniu. Po dwóch dniach odkryłam metodę nakładania produktu strzykawką. Wlewałam odrobinę toniku do małego kieliszka i za pomocą strzykawki, aplikowałam produkt kolejno na partie, skóry głowy. Zaczynając od przodu, kończąc na tyle głowy wraz z masażem koniuszkami palca. Jeśli chodzi o zapach toniku to jest bardzo słaby, niewyczuwalny dla nosa.




DZIAŁANIE NA MOICH WŁOSACH / PODSUMOWANIE PRZYROSTU 
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Swoje włosy zapuszczam już od dwóch lat- staram się o nie odpowiednio dbać i zapobiegać rozdwojonym końcom. Unikam suszarki, prostownicy, lokówki i wszystkich produktów do stylizacji włosów, które zawierają alkohol i dodatkowo wysuszają naszą skórę głowy. Używam naturalnych kosmetyków i staram się dostarczać mojemu organizmowi najwięcej witamin naturalnego pochodzenia. Na test toniku skusiłam się jedynie , dlatego że posiada naturalne składniki z ziół i inne cenne składniki. Zapuszczam swoje włosy, dlatego że w długich czuję się o wiele bardziej kobieco i kiedy nadejdzie ten wyjątkowy jeden dzień w życiu, chciała bym mieć piękną fryzurę. Nie owijając w bawełnę skupmy się teraz na szczegółach testów produktu. Przed rozpoczęciem kuracji mój pomiar włosów wynosił dokładnie 68,9 cm ( mierzone od czoła w dół). Mój test rozpoczął się 01.06.2016 roku i trwał do 26.06.2016 ( więc to nie pełny miesiąc). Tonik wcierałam dwa razy dziennie - rano i wieczorem.

Przy mojej kuracji towarzyszyły mi takie produkty jak:

- Szampon Insight Loss Control ( recenzja tutaj)
- Odżywka do włosów Dove / Odżywka do włosów Nivea 
- Maska do włosów Kallos ( wersja różowa) 

Suplementy diety jakie w tym czasie przyjmowałam ( łykam je zawsze już od półtora roku): 

- tran w kapsułkach 
- skrzypovit 
- kolagen


PODSUMOWANIE KURACJI  zdjęcie włosów na całej ich długości)
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Pierwsze co mogłam zauważyć już po tygodniowym wcieraniu wcierki w moją skórę głowy fakt, że włosy zaczęły mi się później przetłuszczać i mogłam je myć dopiero po dwóch dniach, a nie jak to bywało wcześniej, że już na drugi dzień włosy były tłuste i wymagały odświeżenia. Sądzę, że wcierka wpłynęła na późniejsze wytwarzanie sebum przez co włosy utrzymywały dłużej swoją świeżość. Drugim efektem jakim udało mi się zaobserwować to z pewnością wysyp małych włosków przy linii mojego czoła tzw. baby hair. Jeśli chodzi o wzrost włosów to podrosły ale jedynie kilka mm ( co uważam, że w przypadku dłuższego czasu wcierania efekty mogą być jeszcze lepsze ). Aktualny pomiar włosów to 69, 4 cm. Jeśli chodzi o wypadanie włosów to przy ich myciu zauważyłam mniej włosów w wannie. Skóra głowy mnie nie swędzi, nie jest podrażniona ani nie pojawił się u mnie łupież. Tonik mam zamiar wcierać jeszcze przez kolejne dwa miesiące a później należy zrobić przerwę aby skóra głowy odpoczęła. Jestem ciekawa jaki efekt uzyskam po dłuższym wcieraniu. Pojemność toniku jest ogromna bo aż 180 ml i wystarczy spokojnie na 3 miesiące pełnej kuracji. Moje włosy na dzień dzisiejszy prezentują się tak :


Poleciłam Tonik moje mamie i cioci, które po długoletnim farbowaniu swoich włosów, tracą je w bardzo dużych ilościach. Włosy ich są bardzo cienkie, a cebulki włosów zbyt słabe. Z tego względu poleciłam im zakup tego toniku i są na etapie wcierania. Zobaczymy jakie efekty u nich będą, z pewnością dam Wam znać.


Ktoś używał ? Jakie były u Was efekty ? Co myślicie o tym produkcie ?

Na kod : KBC*16 w sklepie Sachi.com oraz kaminomoto.eu macie zniżkę  !!!!

Pozdrawiam Kaś.






Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger