WHITE JEANS PLUS BLACK CROP TOP

23 czerwca 2016
Nie pamiętam czy kiedykolwiek miałam na sobie crop top - chyba tylko jako mała dziewczynka podczas wakacji. Z racji, że crop topy są ostatnio dość modne, postanowiłam go połączyć z jeansami w totalnie letni look.



WHITE JEANS - New Yorker
BLACK CROP TOP - Primark 
  

Połączyłam ten look z torebką w kolorze karmelowym i butami na koturnie z wzorkami. Dodatkowo na siebie zarzuciłam kurteczkę jeansową, która dopełnia całość. Na koniec okulary i gotowe.

JEANS JACKET - C&A
BAG - C&A
SUNNGLASSES - Channel ( podróbki)
SHOES - Primark


Nosicie Crop Topy ??  Ja osobiście jeszcze do nich się przyzwyczajam, ale wolę jednak te dłuższe zakrywające nieco więcej brzucha. Ten kupiłam przypadkowo za nie całe 2 Euro. Obecnie szukam takich troszkę dłuższych, polecacie jakiś sklep ??

Pozdrawiam cieplutko Kaś :*







SZABLON BY: PANNA VEJJS.