3000 POMYSŁÓW NA PREZENT W SKLEPIE EPREZENTY.pl / NASZYJNIK GRAWEROWANY Z KRYSZTAŁKIEM SWAROVSKI

Chyba każdy spotkał się z taką sytuacją, że nie wiedział co komuś kupić na prezent. Osobiście wiele razy tak miałam i nigdy do końca nie wiedziałam czy kupiony prezent będzie trafiony i czy spodoba się. Najbardziej przy wyborze brakowało mi pomysłów i inspiracji do zakupu czegokolwiek z biżuterii, prezentów spersonalizowanych itp. Ostatnio trafiłam na dość ciekawy sklep internetowy, w którym moi kochani znajdziemy chyba wszystko, co moglibyśmy sprezentować komuś w prezencie. Jeśli ciekawi Was więcej informacji na temat sklep  i mojego zdania, zapraszam poniżej.


KILKA SŁÓW O SKLEPIE INTERNETOWYM EPREZENTY.PL 
_________________________________________________________________________________

Sklep internetowy eprezenty.pl , w którym możemy znaleźć ponad 3000 tys. różnych pomysłów na prezent z różnych okazji. Na stronce znajdziemy kategorię wszystkich okazji, w której po kliknięciu wyskakują nam wszelkie propozycje pomysłów. Mogą to być prezenty grawerowane, spersonalizowane, prezenty z nadrukiem, haftem, specjalnym życzeniem a nawet inicjałami itp. Prezenty znajdziemy poważne ale i również śmieszne, wszystko zależy dla kogo. Odwiedzając po raz pierwszy ich stronkę byłam w szoku ile tam jest rzeczy i pomysłów. Obsługa strony sklepu jest banalnie prosta, ponieważ jak to w każdym internetowym sklepie, wrzucamy konkretne rzeczy do koszyka, wypełniamy formularz wysyłkowy, płacimy i gotowe. Ceny przedmiotów są różne, moim zdaniem nie aż tak bardzo wygórowane i porównując rzecz dostępną w stacjonarnym sklepie jak i dostępną tutaj w sklepie ceny nie różnią się aż tak bardzo, a niekiedy są nawet tańsze. Przesyłka idzie do nas w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu kwoty oraz  wszystko jest bardzo dobrze zabezpieczone. Na swoją przesyłkę czekałam do trzech dni roboczych. Sklep wysyła również poza granice Państwa Polskiego, więc to ogromny plus. W sklepie znajdziemy produkty marek takich jak: zegarki Gino Rossi ; długopisy Waterman ; długopisy Parker ; długopisy Duke ; szkło Bohemia ; figurki Swarovski ; szkło Krosno i wiele, wiele innych. 









EPREZENTY BLOG / WIELE CIEKAWYCH INSPIRACJI ORAZ POMYSŁÓW NA PREZENT 
_________________________________________________________________________________

Sklep internetowy prowadzi również swojego firmowego bloga, co jest bardzo przydatne i w dzisiejszych czasach bardzo praktyczne. Na blogu możemy znaleźć wiele ciekawych inspiracji, jeśli chodzi o wszelkiego typu okazje. Dowiemy się również o tym jak wybrać opakowanie na prezent co moim zdaniem jest bardzo ważne. Zainteresowanych odsyłam do bloga : link bloga. 


GRAWEROWANY SREBRNY NASZYJNIK - PREZENT DLA NIEJ 
_________________________________________________________________________________

Ze sklepu eprezenty dotarł do mnie zamówiony naszyjnik w kształcie dwóch serduszek, pełna nazwa produktu to :  Komplet ze srebra: dwa serduszka na łańcuszku z opcją graweru. Łańcuszek kosztuje 109 zł plus 39 zł grawer i przesyłka od 14 do 19 zł w zależności od wyboru ( kurier czy poczta polska). Koszt wysyłki za granicę to 70 zł. Przy składaniu zamówienia, po wybraniu opcji - zamawiam z grawerem, przechodzimy do edytora tekstu w, którym wpisujemy treść, która ma być zamieszona na produkcie. U mnie był to napis : Forever Young ; który został zamieszony na drugim serduszku. Można również wybrać opcję - brak graweru ale moim zdaniem taki tekst jest fajnym pomysłem i możemy sprawić drugiej osobie wiele radości. Mój łańcuszek posiada takie parametry jak: 

WISIOREK :
  • srebro pr 925 (wybita próba)
  • srebrny wisiorek: wymiary 20x16mm,
  • srebrny wisiorek z kryształkami: wymiary 18mm x 18 mm
  • łączna waga serduszek: ok. 2,7 g
ŁAŃCUSZEK :
  • srebro próby 925
  • długość: 50 cm
  • grubość łańcuszka: 0.8mm
  • waga: ok. 3.3 g
  • standardowy naszyjnik typu " żmijka"
Jest bardzo ładnie wykonany, grawer jest cieniutki, dokładny i taki jak zamawiałam. Próby łańcuszka i wisiorków są wybite. Całość moim zdaniem prześlicznie prezentuje się na szyi, a grawer dodaje mu uroku. Jeśli chodzi o jakość łańcuszka to po dwu tygodniowym noszeniu jeszcze nie ściemnił i  nie urwał się. Łańcuszek przyszedł w przepięknym czerwonym pudełeczku. Dodatkowo można jeszcze zamówić grawer na tabliczce w pudełeczku. Jestem bardzo zadowolona z łańcuszka i jeszcze nie raz złożę zamówienie w tym sklepie. 





Co myślicie o kupie prezentu przez internet ? Kupowaliście już coś z sklepu eprezenty?

Pozdrawiam Kasia 

https://www.instagram.com/katarzyna_poloczek/
 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger