BIAŁA SUKIENKA W NIEBIESKIE KWIATY / Sleeveless Blue Rose Dress ZAFUL.com

19 lipca 2016

Hej, hej!

Dziś nie co luźno i sukienkowo. Ostatnio zrobiłam małe zakupy na jednym z chińskich sklepów : zaful.com . Wybrałam parę rzeczy i dziś przychodzę do Was z pierwszą z nich, a jest to biała sukienka w niebieskie kwiaty. Sukienka bardzo, ale to bardzo podobała mi się na modelce i muszę przyznać, że po otwarciu paczki nie różni się ona niczym i wygląda tak samo. Kojarzy mi się z latem, stylem folkowym. Zamówiłam rozmiar M, materiał jest przyjemny w dotyku. Sukienkę należy prać ręcznie, dość szybko schnie. Poniżej możecie zobaczyć parę zdjęć, jak w niej wyglądam : 


SUKIENKA / DRESS : ZAFUL.COM(price)





Co myślcie o niej ??? Pasuje mi , zostawić czy oddać ???

Pozdrawiam Kasia









SZABLON BY: PANNA VEJJS.