NOWOŚCI KOSMETYCZNE W MOJEJ KOSMETYCZCE / CO PRZYWIOZŁAM ZE SOBĄ Z POLSKI

Hej ! Ostatnio mój pobyt w Polsce dobiegł końca i wróciłam ze swojego pobytu do DE. Wraz ze sobą przywiozłam ogromną torbę kosmetyków, które uwielbiam i parę nowości na które się skusiłam. Niestety tutaj w De ubolewam nad tym, że nie mam dostępu do swoich ulubionych produktów takich marek jak np. Bielenda itp. Jeśli ciekawi Was co zakupiłam, zapraszam poniżej. 


PRODUKTY DO WŁOSÓW / SUCHY SZAMPON, SZAMPON DO WŁOSÓW , MASKI KALLOS , HENNA ZIOŁOWA 
_________________________________________________________________________________

Kupiłam dwa szampony suche Batiste , przez lato moje włosy szybciej tracą swoją świeżość, więc warto taki produkt mieć pod ręką. Skusiłam się również na mój ulubiony szampon Head&Shoulders , dwie odżywki Kallos za waszą namową i odżywkę bez spłukiwania Gliss Kur. 



Bio Henna do włosów , zamówiłam z myślą o odżywieniu włosów po lecie. Skusiłam się na małe opakowanie, koszt to 13 zł na e-kobieca.pl . O hennie i efektach farbowania mogliście poczytać tutaj. 



NOWOŚCI KOSMETYCZNE BIELENDA
_________________________________________________________________________________

Produkty Bielenda trafiły do mnie z jednej z firm Blogerskich. Poproszono mnie o kolejne testy i opinię na ich temat. Tym razem dostałam olejek pod prysznic ; peeling cukrowy do ciała ; olejek do opalania i balsam po opalaniu. Produkty świetnie pachną i niektóre już miałam okazję testować, jednak pełną relację zdam w kolejnych postach. 




PRODUKTY DO PIELĘGNACJI TWARZY 
_________________________________________________________________________________


Żel aloesowy Holika Holika , tym razem skusiłam się na ogromne opakowanie. Kocham ten produkt i ciesze się, że mam kolejne opakowanie. Recenzję o tym żelu aloesowym mogliście poczytać tutaj. Żel świetnie działa na skórę trądzikową, podrażnioną. Łagodzi podrażnienia po opalaniu. Za ogromne opakowanie zapłaciłam 28 zł plus wysyłka, a sklep to e-kobieca.pl




Peeling do twarzy Liren zakupiłam w Rossmannie na promocji za 10 zł. Wydaje się dość fajny, ma w sobie malutkie drobinki, jeszcze nie miałam okazji go otworzyć, tak więc czeka na swoją kolej. Obecnie kończę inny peeling. Maska błotna do twarzy Apis , zakupiłam ją w sklepie e-kobieca wraz z żelem aloesowym Holika Holika. Jej koszt to 15 zł. Używałam jej już parę razy i jest podobna do glinki zielonej, tak samo zastyga na twarzy. Jeśli chodzi o jakieś efekty, to muszę jej dłużej poużywać. 



PRODUKTY GARNIER / UKOCHANY PŁYN MICELARNY 
_________________________________________________________________________________

Płynu micelarnego Garnier nie muszę Wam przestawiać , jest to moje kolejne opakowanie już z rzędu. Przywiozłam aż cztery opakowania z Polski. W De za jedno opakowanie muszę zapłacić około 5 Euro a w Polsce zakupiłam dwa opakowania za 21 zł (biedronka).  Mam cztery i myślę, że wystarczą mi do momentu kolejnego wyjazdu. 



kulkę włożyłam do koszyka przypadkowo, była chyba na nią promocja. Nigdy jeszcze nie używałam tych antyperspirantów , zawsze sięgałam po te z Dove. Ciekawe jak się sprawdzi. Czytałam na blogu jednej z Was, że jest dość fajny. Kosztował około 8 zł. 


PRODUKTY THE SECRET SOAP 
_________________________________________________________________________________

Marka The Secret Soap wysłała mi dwa swoje produkty do przetestowania. Są to: mydełko lawendowe oraz wyszczuplające masło do ciała. Podobno są to produkty naturalne, wytwarzane w Polsce. Ciekawa jestem jak będzie z ich działaniem. 





Znacie , któryś produkt z moich nowości ?? Co wy ostatnio kupiłyście fajnego ?? 

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger