AKTUALNA PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW / WŁOSY CIENKIE, PODATNE NA PRZETŁUSZCZANIE SIĘ I WYPADANIE / SIERPIEŃ 2016

Witajcie, już dawno nie było u mnie na blogu mojej aktualnej pielęgnacji włosów. Choć zbyt wiele się nie zmieniło, ale pojawiło się kilka nowych produktów, które włączyłam do ich pielęgnacji. Jeśli ciekawi Was co takiego używam i jaki jest ich obecny stan, zapraszam poniżej. 


Ostatnio miesiące lipiec i sierpień upływają pod nazwą : "zużywam wszystkie produkty" . Niestety przez moją nie uwagę dość sporo produktów otworzyłam i nie zużyłam. Ale spokojnie produkty nie są jeszcze zepsute tak więc pora zużyć wszystkie do końca. Jeśli chodzi o obecny stan moich włosów to są : cienkie, dość szybko lubią się przetłuszczać, na początku lipca skróciłam je 3 cm. Końcówki są raczej w bardzo dobrym stanie, ich kolor jest naturalny - choć przebijają się przez nie refleksy -  pozostałości po moich zabiegu z użyciem Henny. Na dzień dzisiejszy używam takich produktów jak :

Oczyszczanie skóry głowy i włosów : 

  • Szampon Head&Shoulders przeciw wypadaniu włosów 
  • Szampon Insight   (recenzja tutaj
  • Szampon aloe 
Nawilżanie :

  • Odżywka do włosów Garnier Fructis Goodbye Damage
  • Odżywka do włosów Nivea Repair (recenzja)
  • Odżywka do włosów  Insight Anti-Frizz (recenzja tutaj)
  • Maska do włosów Kallos 
  • Maska do włosów Insight (recenzja tutaj )  

Zabezpieczanie końcówek / dodatkowe nawilżanie włosów :

  • serum na końcówki z olejkiem Arganowym Milargan 
  • serum / olejek na końcówki i długość włosów Marion olejki orientalne ( przepięknie pachnie ) 
  • odżywka bez spłukiwania Gliss Kur bez spłukiwania 
Wcierki na wypadanie i wzrost włosów :

  • tonik przyśpieszający wzrost włosów Kaminomoto Hair Growth  (recenzja tutaj) 
Inne produkty :

  • suchy Szampon Batiste 
Wyczesywanie włosów :

  • szczotka z naturalnego włosia Dzika  (recenzja tutaj
  • szczotka TT 
  • grzebień do rozczesywania mokrych włosów z szerokimi zębami 




Brak olejowania niestety zaczyna mi już doskwierać i moje włosy proszą o tą metodę od kilku tygodni, ale czekam cierpliwie na koniec lata i tak naprawdę na paczkę z polski gdzie przyjdzie do mnie kilka nowości, a między innymi olej do olejowania. Coś ostatnio mocniej wypadają mi włosy, ale głównie związane to jest ze stresem, który mam nadzieję zniknie a wypadanie włosów ustąpi. Może to też przyczyna przesilenia letniego i twardej wody z kranu, która ostatnio nieźle daje mi w kość jeśli chodzi o paznokcie i skórę. Chyba zacznę myć włosy w przegotowanej wodzie z czajnika, ale przeraża mnie ile czasu będę musiała na to poświęcić. Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolona z stanu moich włosów , choć nie ukrywam że chciała bym aby stały się mocniejsze. W zapasie na mnie czeka kolejne opakowanie henny, może znów uda mi się delikatnie je pogrubić i wzmocnić.

A u Was jak jest z aktualną pielęgnacją włosów ???  Polecacie w szczególności jakieś szampony dla włosów cienkich i przetłuszczających się z kategorii tych bardziej naturalnych i przyjemnych składach ??

Pozdrawiam Kasia :*
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger