KORONKOWA NIEBIESKA SUKIENKA / BLUE LACE SHORT SLEEVE SLIMMING DRESS / ZAFUL. com

1 sierpnia 2016
Okres weselny trwa, więc postanowiłam Wam pokazać moją jedną z ostatnio nabytych sukienek, która idealnie wpiszę się jako kreacja na wesele. Sukienka jest w niebieskich kolorze, na białej halce. Jest koronkowa, nie prześwituje. Zamówiłam ją ze stronki Zaful.com.



SUKIENKA / DRESS : Cena/ SKLEP 



Sukienkę zamówiłam w rozmiarze M i jest dobra. Sukienka jest ładnie uszyta, ładnie podkreśla talię. Jedynie czego mogę się przyczepić to góry sukienki. Niebieska koronka jest marnej jakości, ale jak za takie pieniądze, nie ma się nie wiadomo czego spodziewać. Sukienka bardzo podoba mi się ponieważ, jest w moim ulubionym chabrowym kolorze. 





Co myślicie o tej sukience ???
Pozdrawiam Kasia :*








SZABLON BY: PANNA VEJJS.