POKAŻ SWOJE NATURALNE PIĘKNO - ANNABELLE MINERALS / DLACZEGO WYBIERASZ KOSMETYKI MINERALNE ?

29 sierpnia 2016
Witajcie. Postanowiłam przyłączyć się do akcji na portalu Zblogowani - Pokaż swoje naturalne piękno.    Akcja polega na wykonaniu naturalnego makijażu i odpowiedzenie na pytanie : dlaczego używasz kosmetyków mineralnych ? Jeśli interesuje Was dlaczego ich używam i jakie mam zdanie na ten temat zapraszam poniżej. 



Kosmetyki mineralne pojawiły się u mnie jakieś dwa lata temu. Niestety te dwa lata temu, miałam ogromne problemy z trądzikiem i za wszelką cenę chciałam ukryć go przed światem. Sięgałam po wiele podkładów matujących, kryjących, korygujących ale żaden niestety po dłuższym stosowaniu ani nie pomagał mi zakryć problemu a dodatkowo zatykał moje pory i cera wyglądała coraz gorzej ( mój problem z trądzikiem ). Po wielu recenzjach, obejrzanych testach na YT i przeczytaniu setki opinii na blogach w końcu postanowiłam wypróbować produkty mineralne i kompletnie odstawić podkłady drogeryjne, które czasami swoim składem nie powalają - a ich lista INCI rozciąga się na pół etykietki tylnej. Pamiętam, że pierwsze co to wypróbowałam kilka próbek z różnymi odcieniami podkładów jakie było można zakupić na stronce Annabelle Minerals. W końcu zdecydowałam się na odcień Beige Light - podkład matujący. Oczywiście początki były trudne ale teraz wiem, że po upływie tego czasu, nauce nakładania produktów mineralnych i efektach jakie można dzięki nim osiągnąć nie wymieniła bym ich na żadne inne. Przede wszystkim kosmetyki mineralne może używać każda z nas, obojętnie jaki typ cery posiadamy. Podkłady mineralne nie zapychają cery - dzięki czemu nie powstają nowe zaskórniki. Uważam, że podkład mineralny bardzo pomógł mi przy leczeniu skóry, nie nasilał zmian trądzikowych a dodatkowo pomagał się im zagoić. Dziś w mojej toaletce mieszkają takie produkty mineralne  jak: korektor mineralny beige cream ; podkład matujący natural light ; róż do policzków romantic ; cienie do powiek. Używam ich prawie co dziennie, pomimo tego że to produkty sypkie i mineralne ich wydajność jest ogromna i starczają na bardzo długo.
POKAŻ SWOJE NATURALNE PIĘKNO ? 

Na dzień dzisiejszy moja cera wygląda nie do poznania, daleko jej jeszcze do ideału ale dla mnie ten stan to od zawsze było ogromne marzenie. Uwielbiam się malować i podkreślać tu i ówdzie, więc u mnie naturalny makijaż to przede wszystkim promienna cera, podkreślone oczy i delikatne usta. Taką siebie najbardziej uwielbiam i tak mi jest dobrze. Naturalne piękno czyli mineralne kosmetyki, które jedynie delikatnie podkreślają moją urodę , nie pogarszają stanu cery i sprawiają, że czuję się pewna siebie. 


zBLOGowani.pl

A wy kochani ? Znacie, lubicie, kochacie a może nie na widzicie kosmetyków mineralnych ? Dajcie koniecznie znać w komentarzach i zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w akcji i pokazania swojego naturalnego piękna.







SZABLON BY: PANNA VEJJS.