RECENZJA : ISANA DUSCH OL / OLEJEK POD PRYSZNIC / BUBEL TEGO LATA / PODRAŻNIONA SKÓRA CIAŁA

Dzisiejszy olejek pod prysznic marki Isana zna chyba każda z Was. Nie raz o nim czytałam bardzo pozytywne opinie a nigdy jakoś nie miałam okazji go wypróbować u siebie. Będąc w Rossmannie, podczas jakieś promocji wrzuciłam go do koszyka i postanowiłam w końcu wypróbować tak zachwalany i kochany produkt. Niestety okazał się on dla mnie kompletnym BUBLEM tego lata. Dlaczego ? Zapraszam poniżej.



Producent pisze : Olejek pod prysznic z dodatkiem olejku sojowego i słonecznikowego jest idealny do codziennego oczyszczania skóry suchej i podrażnionej. Zawartość pantenolu i witaminy E chroni przed wysuszeniem oraz sprawia, że staje się ona gładka i delikatna. Bez dodatku mydła. 

SKŁAD :
__________________________________________________________________________________

Glycinesoja ( olej sojowy zawiera nienasycony kwasy tłuszczowe, m.in. kwas linolowy. Pełni funkcję emolientu nawilża, chroni skórę przed nadmierna utratą wody, tworzy na skórze ochronny film. Zawiera wit. E. Chroni przed dziąłaniem wolnych rodników, działa przeciwstarzeniowo).

Mipa-Laureth Sulfate ( detergent anionowy, najsilniejszy z grupy - ale trochę słabszy od SLS ).

Laureth-4 ( substancja zwilżająca - ułatwia kontakt mytej powierzchni z roztworem myjącym, przez co ułatwia usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skóry i włosów).

Hellianthus Annuus ( emolient tłusty,  zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry, tworzy na powierzchni naskórka warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni skóry).

Parfum ( zapach)

BHT - Butylated Hydroxytoluene ( dodatek antyoksydantów zapewnia trwałość produktów, wydłuża ich przydatność do użycia może powodować alergie i podrażnienia).
 
Panthenol ( hydrofilowa substancja nawilżająca, substancja aktywna, wywołuje efekt  kosmetyczny  na skórę,: działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka).

Tocopheryl Acetate ( substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywołane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. Jest doskonałym czynnikiem hamującym rodnikowe utlenianie lipidów w naskórku i skórze właściwej). 



SUCHA I PODRAŻNIONA SKÓRA CIAŁA  ZARAZ PO PRYSZNICU 
_________________________________________________________________________________

Zaraz po wyjściu spod kabiny prysznicowej czułam okropne przesuszenie skóry. Była napięta, szorstka i dość nie przyjemna w dotyku. Olejek zamiast działać na moją skórę nawilżającą - bardzo mocno ją wysuszał. Musiałam ją ratować bardzo odżywczym masłem do ciała lub oliwką Hipp ( mój must have). Wydaje mi się, że moja skóra nie toleruje któregoś z składników, zawartych w środku ale nie jestem przekonana do końca, który za to odpowiada. Dawałam mu trzy razy szanse i niestety za każdym razem było tak samo. Szkoda, bo myślałam że się dobrze sprawdzi a tu takie zaskoczenie. 

Jak go zużyć ? Macie może jakieś pomysły ? Mycie pędzli ? Hmmmm.... koniecznie dajcie znać czy u Was się sprawdza ten produkt dobrze ? 

Pozdrawiam Kasia :* 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger