RECENZJA: Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną / GLY SKIN CARE / SKLEP ONLINE DIAGNOSIS24.pl

31 sierpnia 2016
Hej! Babie lato w pełni, za oknem przepiękna słoneczna pogoda i aż żal mnie ściska kiedy muszę siedzieć w ten czas w pracy, zamiast mykać na rowerze i korzystać ze słoneczka. Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu do włosów, a mianowicie maski z olejem makadamia i keratyną marki Gly Skin Care. Maskę otrzymałam ze sklepu DIAGNOSIS24.pl, gdzie przemiły Pan Piotr poprosił mnie o wybór dwóch produktów i przetestowanie ich u siebie, a później zdanie relacji tutaj. Nie przedłużając zapraszam poniżej. 



MASKA DO WŁOSÓW Z NATURALNYM OLEJEM MAKADAMIA, KERATYNĄ, BIAŁKIEM PSZENICZNYM, WITAMINĄ E, ALOESEM ORAZ PANTENOLEM...
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Maska odbudowuje naturalną strukturę włosa poprawiając ich nawilżenie, elastyczność i gładkość. Jednocześnie maska tworząc film na powierzchni włosów chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia dzięki czemu są lśniące i wyglądają zdrowo - tyle słów od producenta, a teraz czas na jej charakterystykę.


Skład : 

Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Panthenol, Glycerin, Dimethicone, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydrolyzed Keratin, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Gluten, Disodium EDTA, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.

Zapach / dostępność / cena / konystencja

Jeśli chodzi o zapach to maseczka bardzo ładnie pachnie podczas jej rozprowadzania na mokre włosy. Później zapach po zmyciu jest już nie wyczuwalny. Jej konsystencja jest bardzo fajna, jak na maskę przystało. Dobrze się nakłada, nie cieknie na palcach i nie spływa. Jej cena to 38,90 zł za 300 ml słoiczek. Jej wydajność jest bardzo dobra, ponieważ nakładam ją dwa razy w tygodniu na włosy, czas jaki już minął od otwarcia wynosi 1 miesiąc a maseczki jest nadal jeszcze dość sporo. Ma bardzo wygodne opakowanie z nakrętką, fajnie się wydobywa, bez żadnych problemów.  Maskę możecie kupić TUTAJ. 




EFEKTY NA WŁOSACH PO UŻYCIU MASKI 
__________________________________________________________________________________________________________________________________
 
No i działanie bo przecież to najważniejsze w recenzji. Jak już wcześniej wspomniałam maskę używam od miesiąca więc już zdanie na jej temat sobie wyrobiłam i miałam dość dużo czasu aby zauważyć efekty jakie daje. Używałam ją na kilka sposobów, aby sprawdzić czy jej działanie będzie inne czy też takie same. W przypadku nałożenia maski na włosy podczas kąpieli i zostawienia jej na 5-7 minut na włosach przynosiło mi miękkie w dotyku i gładkie włosy. Jednak stosowałam ją również tak jak zaleca producent czyli nakładałam na umyte włosy na 10-15 minut i całość przykrywałam czepkiem i ciepłym ręcznikiem. Włosy po spłukaniu były bardzo lśniące i miękkie w dotyku. Jeśli chodzi o nawilżanie włosów to moim zdaniem jest i to bardzo dobre, ponieważ moje włosy znacznie się wygładziły i widzę że nie są aż tak bardzo suche jak w lipcu. Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona jej działania na moich kudełkach, choć wiem że skład tej maski nie należy do najlepszych i niestety nie jest naturalnym kosmetykiem. Ale raz w tygodniu dla lepszego nawilżenia warto sięgnąć po ten produkt. Bałam się alkoholu zawartego w masce i Peg-20 ale jak na razie nic się nie dzieje i włosy wyglądają super. Przyznam, że z marką Gly Skin Care nigdy jeszcze nie miałam do czynienia, ale wydaje mi się dość ciekawa. Maska fajnie się sprawdzi w przypadku normalnych włosów, które nie są zniszczone zabiegami fryzjerskimi. 

Zapraszam do zajrzenia na sklep : DIAGNOSIS24.pl 

Znacie produkty marki Gly Skin Care ?? Ciekawa jestem waszego zdania na temat ich produktów i czy skusiłybyście się na zakup tej maski ? 

Pozdrawiam Kasia :*







SZABLON BY: PANNA VEJJS.