RECENZJA : MYDŁO LAWENDOWE THE SECRET SOAP STORE

28 sierpnia 2016
Witajcie w to niedzielne, upalne jak u mnie popołudnie. Postanowiłam się do Was odezwać z recenzją pewnego mydła o zapachu lawendy pochodzącego ze sklepu The Secret Soap Store. Jeśli ciekawi Was moja opinia na jego temat, zapraszam poniżej. 


OPIS PRODUCENTA 
_________________________________________________________________________________

Naturalne mydło lawendowe to połączenie olejków i ekstraktu z kwiatu lawendy, zamknięte w delikatnej zapachowej kompozycji. Zapach lawendy rozluźnia i poprawia nastrój a składniki odżywcze doskonale nawilżają ciało. Mydło z dodatkiem kwiatów lawendy polecane jest do wszystkich rodzajów skóry. Idealnie regeneruje i odbudowuje skórę nadając jej blask i wzbogacając o brakujące witaminy. Pobudza mikr-okrążenie sprawiając, że skóra staje się lepiej dotleniona i odżywiona. Działa odmładzająco na skórę, uspokaja i odświeża. Zapach lawendy przywodzi na myśl bezkresne lawendowe pola Prowansji. Mydełko należy do linia : Naturalna 

Dostępności : sklep the secret soap
cena : 19,99 zł / 100 g 

Skład (INCI): Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Parfum, PPG-5 Ceteth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Palm Acid, Sodium Chloride, Palm Kernel Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Mineral Salt, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, CI51319.


Troszkę jestem rozczarowana składem tych mydełek, ponieważ nie do końca należą do naturalnych. Moim zdaniem parę składników jest tutaj aż za dużo. Jeśli chodzi o samo mydełko, jego zapach jest bardzo delikatny - lawendowy. Myłam nim włosy, twarz i ciało. I tak, jeśli chodzi o skórę głowy i włosy to mydełko się u mnie nie sprawdziło - włosy były bardzo tępe, miejscami tłuste i czułam potrzebę mycia skóry głowy jeszcze raz  - tak więc na włosy odpada. Później spróbowałam myć mydełkiem twarz - dodam że cerę mam tłustą, mieszaną w kierunku do normalnej. Tutaj było troszkę lepiej, ale ta tępość skóry po umyciu i przesuszenie, niestety to nie dla mnie. Dlatego tak rzadko sięgam po mydła do mycia buzi. Uważam że są zbyt mocne i powodują przesuszenie. Na ciele natomiast sprawował się jako - tako czyli nie mam tutaj do niego żadnych zastrzeżeń oprócz tego, że skóra po umyciu wymagała nałożenia balsamu. Co jak co ale na ciele sprawdził się najlepiej i do twarzy i włosów bym go niestety nie poleciła. Niestety ale tutaj muszę napisać, że jestem troszkę zawiedziona, ponieważ liczyłam na coś bardziej naturalnego. 

Używacie takich naturalnych mydełek ??

Pozdrawiam Kasia :*







SZABLON BY: PANNA VEJJS.