MÓJ MINIMALISTYCZNY MANICURE / CZY KTOŚ JESZCZE UŻYWA ZWYKŁYCH LAKIERÓW DO PAZNOKCI ?

14 września 2016
Witajcie, dziś przychodzę do Was z luźnym postem na temat moich paznokci. Pewnie będę w tym momencie bardzo, ale to bardzo nudna ponieważ nie pokażę Wam żadnych lakierów hybrydowych, zestawów startowych itp. Niestety paznokci hybrydowych nie miałam jeszcze na swoich paznokciach i dość szybko to się nie zmieni. Jeśli macie ochotę zobaczyć jakie lakiery lubię i dlaczego mój menicure jest bardzo minimalistyczny zapraszam poniżej.


ZADBANE SKÓRKI WOKOŁO PAZNOKCI 

Jeden z podstawowych i głównych elementów dobrze wyglądających paznokci. Od dosyć niedawna używam bardzo fajnego produktu do usuwania skórek, a jest nim żel na skórki Sally Hansen. Kupiłam go w dość okazyjnej cenie na sklepie: e-kobieca. Używałam go już kilka razy i sprawdza się najlepiej ze wszystkich dotychczasowych produktów i aż jestem w szoku, że wcześniej po niego nie sięgałam. Dzięki niemu skórki błyskawicznie odchodzą od paznokci. Aby sobie pomóc używam dodatkowo jeszcze drewnianych patyczków - sprawdzają mi lepiej od takich typowych, metalowych radełek do skórek. 




SERUM DO PAZNOKCI - REGENERUM , ODŻYWKI REGENERUJĄCE - WZMACNIAJĄCE PŁYTKĘ PAZNOKCIA 

Posiadam jedno serum regeneracyjne Regenerum do paznokci, które dość dobrze się sprawdza na przesuszone skórki wokoło paznokci, ponieważ jest w formie nawilżającego olejki ale również pomaga wzmocnić płytkę paznokcia. Stosuję już go od dawna więc mogę polecić. W moim lakierowym boxie mieszkają również dwie odżywki z firmy P2 - warto sięgnąć po ich produkty, ponieważ po ich użyciu mamy widoczne efekty na paznokciach. Dzięki nim moje paznokcie są mocne i w dość dobrej kondycji. Pierwsza to Base + Care coat P2, a druga to Ultra Strong P2. Używam ich na przemiennie przed położeniem lakieru. 



MINIMALIZM W KOLORACH - ZWYKŁE LAKIERY DO PAZNOKCI 


Posiadam w swoim lakierowym boksie dosłownie kilka lakierów do paznokci. Dwa w bardzo jasnych kolorach, jeden czerwony - którym maluję paznokcie w stopach, jeden zielono metaliczny kolor który kiedyś miałam na Sylwestra i jeden bordowy, ciemny kolor na jesień i zimę. To wszystko ! Bardzo malutko, ale uważam, że jeśli ma się swoje ulubione podstawowe kolory lakierów i nimi najchętniej maluje się swoje paznokcie- większa ilość jest zbyteczna. Staram się zachować minimalizm w kolorowych kosmetykach, lakierach do paznokci, ponieważ w pielęgnacji niestety jest ciężko z tego względu, że kocham pielęgnację ciała, włosów i twarzy i bardzo trudno nie oprzeć się nowym produktom. Ale wracając do moich ulubionych odcieni lakierów to mam takie trzy i to właśnie po nie sięgam najchętniej wtedy kiedy mam ochotę, aby moje paznokcie wyglądały ładnie, ale nadal schludnie i czysto. Używam lakierów marki Essie i uważam je za bardzo dobre, ponieważ potrafią mi się utrzymać na paznokciach dość długo a ich kolorystyka jest piękna. Moje ulubione to klasyk Essie Fiji oraz Essie Bahama Mamama. Moim trzecim ulubionym lakierem jest lakier mleczny marki Alterra 116l - lakier wegański. Używam go na co dzień, nadaje śliczny kolor paznokciom.


Uwielbiam mieć czyste, zadbane paznokcie. Ciekawa jestem bardzo czy znajdzie się tutaj jakaś kobitka, która lakierów hybrydowych nie używa tak jak ja i kocha wciąż te zwykłe lakiery do paznokci. Uwielbiam mieć chwilę czasu tylko dla siebie - właśnie na pomalowanie paznokci. Może skuszę się kiedyś na hybrydowe paznokcie, ale na dzień dzisiejszy nie potrzebuję tego. 

Chętnie poczytam Wasze odp, podzielcie się ze mną swoimi przemyśleniami jeśli chodzi o maniciure, może macie jakieś ulubione odżywki, bazy, sera ?

Pozdrawiam Kasia :*









SZABLON BY: PANNA VEJJS.