NOWOŚCI W PIELĘGNACJI WŁOSÓW / OLEJ LIANY ETJA, OLEJEK DO WŁOSÓW Z AROMATEM RAAT KI RANI, WODA RÓŻANA YOUR NATURAL SIDE

2 września 2016
Hej ! Lato się kończy - wieczory będą coraz dłuższe, czas aby powrócić do wcierek, olejów i wszelkiej pielęgnacji włosowej. Latem zawsze odpuszczam sobie olejowanie włosów, ograniczając pielęgnację do szamponu, odżywki i maski. Jednak widzę, że włosy już czekają na olejowanie tak więc pokusiłam się o kilka nowości i zakupiłam parę produktów w sklepie (e-kobieca), sklep mnie nie sponsoruje ani nie prowadzę z nimi współpracy blogowej, ale od tak po prostu go Wam polecam, ponieważ uważam że mają świetny asortyment i kocham u nich robić zakupy, skusiłam się również na produkt ze sklepu (eko-malwa), świetny sklep z naturalnymi kosmetykami i półproduktami. Nie przedłużając zapraszam poniżej. 


OLEJEK DO WŁOSÓW Z AROMATEM RAAT KI RANI 
____________________________________________________________________________________________________________________________________

Olejek :
  • pielęgnuje,
  • wzmacnia,
  • odżywia,
  • działa ochronnie,
  • przeciwłupieżowy,
  • łagodzi podrażnienia.
Olej ten przeznaczony jest do pielęgnacji i wzmocnienia włosów. Szczególnie polecany w przypadku włosów suchych i zniszczonych. Regularne stosowanie powoduje, że włosy stają się lśniące, mocne, sprężyste oraz zdrowe, a kolor nabiera głębi. Ponadto chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, a także zapobiega powstawaniu łupieżu. Łagodzi podrażnienia skóry głowy oraz dostarcza cennych składników odżywczych skórze głowy i włosom. Ma przyjemny, słodki zapach.  Po umyciu włosów należy nanieść niewielką ilość oleju na dłonie i wmasować w skórę głowy i włosy. Pozostawić na minimum 30 minut (dla lepszych efektów można pozostawić na całą noc). Następnie dokładnie umyć szamponem. Dla najlepszych efektów olejek stosować 1-2 razy w tygodniu. Myślę, że sprawdzi się super w przypadku moich delikatnie suchych włosów, które po lecie nieco straciły blasku.



NATURALNY OLEJEK BIO LNIANY ETJA
___________________________________________________________________________________________________________________________________


Olejek przywędrował do mnie ze sklepu eko-malwa i postanowiłam również wypróbować go na włosy, jako zamiennik z powyższym produktem. Działa łagodząco na pęknięcia skóry, regenerująco, przeciwzapalnie i nawilżająco. pobudza procesy regeneracji skóry właściwej i naskórka. Chroni przed rozdwajaniem się końcówek, wypadaniem i łamliwością włosów. Więc coś idealnie dla mnie. Kiedyś pamiętam , że już używałam oleju lnianego i byłam bardzo zadowolona, więc czas powrócić do niego. Olejek wykorzystać również chcę do przygotowania kilku domowych kosmetyków. 



WODA RÓŻANA 100% NATURALNA YOUR NATURAL SIDE 
_________________________________________________________________________________________________________________________________

Woda różana :
  • nawilża
  • koi
  • łagodzi
  • uspokaja
  • działa przeciwzapalnie 
  • działa przeciwstarzeniowo
Woda różana 100% naturalna polecana jest do pielęgnacji wszystkich typów cery, w szczególności naczynkowej, suchej i dojrzałej. Stosowana na włosy, chroni je przed wysuszeniem, zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia oraz ułatwia ich rozczesywanie. Reguluje pracę gruczołów łojowych i wydzielanie sebum, działa delikatnie ściągająco, zmniejszając widoczność porów. Dodatkowo łagodzi obrzęki, podrażnienia oraz świąd skóry, przyspiesza gojenie się ran i regeneracje naskórka, sprawia, że blizny stają się mniej widoczne, dzięki temu sprawdza się idealnie w przypadku wysypki, drobnych skaleczeń, siniaków, podrażnień skóry głowy zabiegami fryzjerskimi, ugryzień owadów, a także do pielęgnacji skóry po goleniu i depilacji. Myślę, że przyda mi się nie tylko do włosów. Kupiłam ją z myślą o dodawaniu do maseczek glinkowych, ale czytałam również świetne opinie na temat użycia jej na włosy, tak więc jestem mega ciekawa jak się sprawdzi. Kosmetyki marki Your Natural Side nie są mi obce ponieważ miałam już kilka produktów i jestem zachwycona. 

Recenzje :



Ktoś coś używał z Was ?? Jakie wrażenia ?? Jak tam wasze włosy, robicie im przerwę od olejowania czy raczej nie ? Jakie oleje są teraz aktualnie waszymi ulubionymi ? Chętnie poznam Wasze zdanie. 

Pozdrawiam Kasia :* 

Zapraszam na mojego  Insta 
https://www.instagram.com/katarzyna_poloczek/









SZABLON BY: PANNA VEJJS.