RECENZJA: ANTI ACNE COMPLEX SERUM PUR PHYTO/ DERMA ROLLER SHOP / SERUM PO KTÓRYM NIE WYSKAKUJĄ ZASKÓRNIKI / ŚWIETNE BARDZO NATURALNE SERUM DLA CERY TRĄDZIKOWEJ

8 września 2016
Hej! Jakiś czas temu mogliście poczytać tutaj na blogu wpis na temat: Zabiegi Dermarollerem w domu, dziś przychodzę do Was z recenzją jednego z serum, które właśnie używam każdego wieczoru oraz jako serum nr. I podczas samych zabiegów. Serdecznie odsyłam Was do pierwszej części tego wpisu, ponieważ tam możecie poczytać o efektach jakie udało mi się już uzyskać oraz mojego ogólnej opinii na temat samych zabiegów. Poniżej zapraszam na recenzję. 


ANTIACNE - COMPLEX SERUM - SERUM KTÓRE DZIAŁA NA CERĘ TRĄDZIKOWĄ !...
_____________________________________________________________________________________

Od dawna nie miałam tak świetnego produktu i będę go wychwalać już od pierwszych słów tej recenzji i tego postu. Minęły już prawnie dwa miesiące odkąd otworzyłam malutką, 30ml buteleczkę z pipetką. Po tych dwóch miesiącach, stosowania regularnie na noc ( wraz z żelem aloesowym Holika Holika) moja cera nie miałam ani jednego, podskórnego, bolącego pryszcza. Nic- kompletnie nic nie wyskakuje mi na twarzy. Jestem w szoku, ponieważ to rekord jeśli chodzi o moją twarz. Ale może przejdźmy do szczegółów recenzji. 



Samo serum tak jak już wspomniałam jest zamknięte w ciemnej buteleczce o pojemności 30 ml z bardzo dobrą pipetką ( nie zawsze są takie w tego typu produktach). Konsystencja serum jest wodnista, o kolorze złocistym - zapach powiedziała bym ziołowy, bardzo delikatny. 

Dostępność : SKLEP DERMA ROLLER 
cena : 29$ 

Skład: serum ma dość krótki skład. Całe serum jest na bazie wody, później mamy korzeń łopianu, następnie ekstrakt z rukwi wodnej , później babka lacentowata , olejek tymiankowy, ekstrakt z hibiskusa. 

Na stronie producenta wyczytałam, że jest to produkt naturalny, a składniki pochodzą z naturalnych upraw ekologicznych. Więc jest to produkt jak najbardziej naturalny i przyznam, że składem jestem oczarowana a działanie - nie mam słów - jak cera pięknie się zachowuje rankiem. Zaskórników na nosie coraz mniej, wyprysków zero, cera coraz piękniej wygląda - czego chcieć więcej. Niestety ogromny minus to cena i dostępność. Mieszkam w Niemczech, a więc serum dostałam do domu bardzo szybko tylko pozostaje kwestia cena. Jeśli miałybyście okazję kiedyś go spróbować to polecam z czystego serca. Kombinuję nad stworzeniem tego serum samodzielnie w domowym zaciszu, ale czy wyjdzie - może metodą prób i błędów udało by się stworzyć zamiennik. Serum sprawiło u mnie, że cera przestała się aż tak bardzo świecić w ciągu dni, pory są zmniejszone ( ale to też zaleta maseczek z morza matwego i innych), po przebudzeniu jest delikatna, miękka w dotyku i pełna blasku. Mogłam bym pisać tak w nieskończoność, ale post stał by się mega nudny. 

Jeśli macie okazję wypróbować ten produkt polecam z czystym sumieniem ! Dajcie również koniecznie znać co o nim myślicie, podoba się Wam skład  ?

Pozdrawiam Kasia :* 

 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.