RECENZJA : PEEELING CUKROWO KONOPNY O ZAPACHU ROZMARYNU I POMARAŃCZY / MYDLARNIA CZTERY SZPAKI / NATURALNE POLSKIE KOSMETYKI BEZ KONSERWANTÓW / ZŁUSZCZANIE SKÓRY PO LECIE

21 września 2016
Hej. Dziś przychodzę do Was z recenzją peelingu do ciała marki: mydlarnia cztery szpaki. Jeśli chodzi o peelingi do ciała, to zazwyczaj wykonuję je samodzielnie w zaciszu swojej domowej łazienki. Wykorzystuję przeróżne masła, oleje, olejki eteryczne itp. Ostatnio jednak trafił w moje łapki naturalny peeling do ciała o zapachu rozmarynu i konopi, o którym chciała bym coś nie coś więcej napisać. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam niżej. 


PEELING ( BODY SCRUB ) - ZŁUSZCZANIE SKÓRY PO LECIE 
__________________________________________________________________________________________________________

U mnie lato już na dobre się zakończyło. Poranki są bardzo chłodne - a przez dzień słoneczka jest jak na lekarstwo. Z tego względu rozpoczęłam w swojej łazience, konkretne złuszczanie skóry ciała po lecie. Do tego wykorzystałam właśnie ten produkt. Jest to naturalny peeling na bazie kryształków cukru oraz nasion konopi.

Oleje w nim zawarte pozostawią skórę gładką, nawilżoną i odżywioną. Olej konopny pozwala utrzymać naturalną ochronę skóry i wyrównuje jej koloryt. Masło shea to bomba witaminowa – dzięki niemu skóra wygląda młodziej, jest odżywiona, nawilżona i sprężysta. Olej jojoba działa antyoksydacyjnie, nawilża i zmiękcza, a olej arganowy głęboko odżywi Twoją skórę.

Dostępność : tutaj ( klik sklep cztery szpaki )
Cena : 32 zł / 200 ml


Jego skład : cukier, wytłoczyny z nasion konopii, masło shea, olej konopny, olej rzepakowy zimnotłoczony, olej jojoba, olej arganowy, naturalny emulgator z oliwy z oliwek, witamina E, naturalne olejki eteryczne: rozmarynowy i pomarańczowy

Wszystkie oleje użyte w peelingu są nierafinowane i tłoczone na zimno. Naturalne olejki eteryczne – z rozmarynu i pomarańczy – oprócz wspaniałego aromatu, zapewnią Ci odprężenie i poprawę nastroju.

 

Uczucie mięciutkiej, gładkiej i przemiłej skóry w dotyku - tak właśnie działa ten peeling. Jest super, używa się go tak, że za pomocą drewnianej dołączonej szpatułki nakładamy peeling na rękę i masujemy wybrane partie skóry ciała. Trzeba uważać aby woda się nie dostała do produktu. Po peelingu nie mam potrzeby użycia balsamu - ponieważ dzięki zawartości olejów, skóra jest tak dobrze nawilżona, że nie potrzebuje dodatkowych nawilżaczy. Świetnie pachnie, bardzo pobudzającą i świeżo. Jego konsystencja jest gęsta ( jak przystało na peeling cukrowy ), dobrze rozprowadza się na ciele. Nie zdarzyło mi się żebym sobie porysowała skórę ( a zdarzyło mi się  tak w przypadku drogeryjnego peelingu cukrowego Perfecta ). Mój A nawet pytał mnie czego używałam, że moja skóra jest tak gładziutka :). Peelingu na początku używałam 2 razy w tygodniu , teraz już tylko 1 raz. Pamiętacie jak pisała Wam o musie do ciała ? Spóźnialskich odsyłam do recenzji : recenzja musu do ciała. Połączenie tych dwóch produktów daje niesamowicie gładką, miękką skórę, która wygląda bardzo zdrowo. 


Podoba Wam się ? Ja jestem zachwycona i polecam wypróbować !!! Koniecznie dajcie znać czy używacie peelingów do ciała regularnie i czy złuszczanie ciała po lecie jest już za Wami ? Co myślicie o tym scrubie ? 

Pozdrawiam cieplutko Kasia :* 

 








SZABLON BY: PANNA VEJJS.