RECENZJA : ORYGINALNA GĄBKA KONJAC TCHIBO / POZYTYWNE EFEKTY DEMAKIJAŻU GĄBKĄ KONJAC NA CERZE TŁUSTEJ I MIESZANEJ

1 października 2016
Witajcie, jakiś czas temu zakupiłam w sklepie opakowanie z dwoma gąbeczkami Konjac marki Tchibo , były na promocji tak więc żal było się nie skusić , a cena to jedyne 3,99 E za dwie sztuki. Dziś postanowiłam Wam napisać moje pierwsze wrażenia i kilka słów o niej. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam poniżej.


 KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA 
_________________________________________________________________________________________________________________________________

Delikatne ale za razem  głębokie oczyszczanie twarzy stanowi podstawę zdrowej skóry. Te gąbki oczyszczają skórę twarzy wyjątkowo delikatnie i jednocześnie intensywnie - nadają się do wszystkich rodzajów skóry. Są wolne od barwników i dodatków, w 100% naturalne i wegańskie oraz biodegradowalne. 

Skład : 100 % Konjac  , 100% bawełniany sznureczek



MOJE PIERWSZE WRAŻENIA 
________________________________________________________________________________________________________________________________

Stałam się uzależniona od tej gąbeczki. Zaraz po pierwszym użyciu widziałam pozytywne efekty i ku mojemu zdziwieniu z każdym następnym dniem moja twarz wyglądała coraz to lepiej. Gąbeczka z początku jest bardzo twarda, ale po zwilżeniu pęcznieje i staje się bardzo przyjemna dla skóry. Gąbeczki używam już od miesiąca i jak na razie nic się z nią nie dzieje, nie spleśniała, nie zarosły jej grzyby, jest wręcz w stanie idealnym. Wracając do samej gąbki oczyszczam nią buzię każdego dnia wieczorem. Mycie nią twarzy należy do najprzyjemniejszej czynności w ciągu całego dnia.  Ładnie zmywa z buzi wszelki brud, zanieczyszczenia oraz makijaż. Unikalna struktura gąbki delikatnie masuje, stymulując przepływ krwi, poprawiają jej krążenie, wspomagając odnowę komórek, pozostawiając skórę czystą i odświeżoną. Gąbki posiadają odczyn zasadowy, przez co naturalnie równoważą PH skóry. Omijam jedynie okolice oczu. Po tygodniowym, regularnym używaniu moja cera wygląda znakomicie. Jest oczyszczona, zaskórniki się nie pojawiają, a co najlepsze nawet trochę poznikało tzw. wągrów z nosa - z czego jestem mega, pozytywnie zadowolona.

Jej właściwości :

  • posiada odczyn zasadowy, przez co   naturalnie równoważy PH skóry,
  • zawiera naturalne składniki, m.in.: białko, węglowodany, żelazo, fosfor,  miedź, cynk, wit. A, E, D, B1, B6, B12, C, kwas foliowy,
  • skutecznie i delikatnie pielęgnuje i  oczyszcza wrażliwą skórę,
  • jest ekologiczna, w pełni biodegradowalna,
  • w 100% naturalna


SPOSÓB JEJ UŻYCIA / OSZCZĘDNOŚĆ PRODUKTÓW DO DEMAKIJAŻU 
_________________________________________________________________________________________________________________________________

Przed użyciem należy starannie umyć gąbkę zanurzając i ściskając kilka razy. Jeżeli Gąbka Konjac wyschła, zawsze przed użyciem powinno się ją namoczyć, np.w kubeczku z ciepłą wodą lub bezpośrednio pod strumieniem ciepłej wody. Przy suszeniu następuje zmiana wielkości – gąbka kurczy się. Należy delikatnie ruchami kołowymi masować twarz (można też ciało), to pozwala złuszczać martwe komórki naskórka i głęboko oczyścić skórę. Taki masaż pobudza zmęczoną skórę i wspomaga odnowę komórek. Nie ma konieczności używania produktów do oczyszczania twarzy( żele, emulsje) chyba, że czujemy taką potrzebę – w tym wypadku należy zastosować dużo mniejszą porcję ulubionego produktu do mycia twarzy, gdyż struktura gąbki Konjac powoduje iż zwiększa się znacznie wydajność produktu, dzięki temu oszczędzamy na zakupach tych kosmetyków. Ja osobiście zawsze używam dodatkowo jakiegoś preparatu do demakijażu – to pewnie kwestia przyzwyczajenia. Gąbeczka rewelacyjnie sprawdza się też przy oczyszczaniu skóry olejami, by zmyć warstwę olejową oraz przy zmywaniu wszelkiego rodzaju maseczek. Aktualnie do mycia buzi używam tej gąbeczki oraz żelu Biosiarczkowego  z Balneokosmetyki oraz mydłem z węgla z Mydlarni Cztery Szpaki. 


Żywotność gąbki Konjac to ok.  1-3 miesięcy i zależy to od tego jak dobrze będziemy ją traktować.  Gdy gąbka zacznie  wyglądać już na zużytą lub zacznie się łamać( kruszyć) należy wymienić na nowy egzemplarz. Ja mam już ją od miesiąca i tak jak wspomniałam na razie nie zapowiada się na jej wymianę - a mam drugą w zapasie.  Aby cieszyć się jak najdłużej  gąbką, należy zawsze wycisnąć nadmiar wody po każdym użyciu  i powiesić (na załączonym sznureczku) w przewiewnym miejscu do wyschnięcia. Nie przechowywać gąbki wewnątrz kabiny prysznicowej, gdyż wilgotne środowisko skraca żywotność gąbki i pozwala naturalnemu produktowi zacząć się rozkładać.



Jak na dzień dzisiejszy jestem mega pozytywnie zadowolona z jej użycia i polecam ją każdej z Was nawet, części męskiej mojej grupy czytelniczej,  bo warto !!! Sprawdzi się u każdego czy to z tłustą cerą, mieszaną czy nawet suchą i normalną. 

Koniecznie dajcie znać czy ktoś używa gąbek Konjac ??  Czy również macie takie pozytywne efekty jak ja ?

Pozdrawiam Kasia :* 








SZABLON BY: PANNA VEJJS.