#INSTAMIX PAŹDZIERNIK LISTOPAD 2016 / CO NOWEGO ?

Hej. Ostatnio więcej mnie na Instagramie niż na blogu. Tam szybciej coś wrzucam niż na bloga. Niestety praca, koniec roku i przygotowania do ślubu pożerają mi większość czasu, ale już rodzą mi się w głowie nowe pomysły na posty w tematyce : włosy i uroda, także spodziewajcie się wkrótce kilku recenzji i postów z radami. Dziś jednak chciała bym Was zaprosić na mojego :

 ↠ Instagrama, ↞

 może jeszcze ktoś nie obserwuje , więc serdecznie zapraszam. A teraz w małym skrócie co u mnie ?



Urlop 

W październiku dwa tygodnie spędziłam w Polsce, mogąc cieszyć się pięknymi widokami na góry. Cały urlop przeznaczyliśmy na załatwianie spraw z Ślubem i weselem. Najbardziej cieszę się, że moja ślubna sukienka jest wybrana i już się szyję. Oczywiście w ciągu tych dwóch tygodni nie mogło zabraknąć czasu na relaks, rodzinę i odpoczynek.


***


Jesień / Zima - ulubiona pora picia gorących napojów 

Jestem uzależniona od picia herbat w okresie jesieni i zimy, kupuję je i wypijam w bardzo dużych ilościach. Jedną z moich ulubionych marek są herbaty Yogi Tee. Mam ją w kilku wersjach smakowych i uważam, że każda maniaczka herbat powinna je skosztować. Oprócz herbaty, w zimne i pochmurne dni towarzyszy mi kubek aromatycznej kawy, gorącej czekolady lub kakao. 



Zakupy 

W październiku i listopadzie skusiłam się na kilka nowości kosmetycznych. Wpadło do mojej kosmetyczki parę kosmetyków kolorowych ( zakupy w Douglas ) kilka nowości kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów , skusiłam się również na zestaw startowy Semilac oraz depilator laserowy Remington. 


Poza tym tak jak wspomniałam oprócz przygotowań do ślubu, uczę się języka Niemieckiego, pracuję, ostatnio wieczorami zajmuję się robieniem zaproszeń ślubnych, staram się być ciągle aktywna i oczywiście nie zapominam o Was i o blogu, jednak to miejsce traktuję jako swoje hobby, dlatego ostatnio tak mało tutaj się pojawia wpisów , ale obiecuję poprawę. Czasami dobrze zrobić sobie przerwę by znów zatęsknić i wrócić do pisania. 


Koniecznie dajcie znać czy chcielibyście recenzję Depilatora Laserowego ??? 

Pozdrawiam Was cieplutko Kasia :* 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger