NOWOŚCI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW / ZAPUSZCZANIE WŁOSÓW DO ŚLUBU I ICH PIELĘGNACJA

Witajcie. W końcu znalazłam kilka chwil aby odezwać się do Was z aktualną pielęgnacją moich włosów. Do ślubu zostało 8 miesięcy, więc dosyć sporo czasu, aby sprawić, żeby włosy tego dnia wyglądały pięknie. Ostatnio zrobiłam kilka zakupów kosmetycznych, a między innymi zakupiłam parę produktów do pielęgnacji włosów. Jeśli ciekawi Was po co obecnie będę sięgać, zapraszam poniżej. 




NOWE SZAMPONY DO MYCIA WŁOSÓW / OCZYSZCZANIE PO OLEJOWANIU / SZAMPONY BEZ SLS 
_________________________________________________________________________________

Ostatnio zrobiłam drobne zakupy na stronce e-kobieca i w moje łapki wpadły dwa, nowe szampony do mycia włosów. Pierwszy z nich to : Petal Fresh - Szampon oczyszczający do włosów z różą i wiciokrzewem 355ml / 16,99 zł.  oraz Receptury Babaci Agafii White Agafia Organiczny szampon do włosów łopianowy WA10 280ml / 13,99 zł.  Uważam, że posiadają dosyć ciekawe składy i jako szampon do codziennego użytku będą super.



Do zmywania olejów i olejków zakupiłam ponownie kolejną butelkę szamponu Head&Shoulders / 12 zł.  Nadaje się idealnie, ponieważ dość dobrze oczyszcza skórę głowy, nie powodując podrażnienia. Używany dwa razy w tygodniu sprawdza się idealnie.


Skusiłam się również na szampon Czarna Rzepa Herbal Care Farmona, zakupiłam go z czystej ciekawości.  Szampon zawiera : ekstrakt z korzenia czarnej rzepy wyraźnie wzmacnia włosy, pobudza ich wzrost i hamuje wypadanie, gdyż zawiera siarkę- naturalny budulec włosów. Białka pszeniczne odbudowują strukturę włosów, przywracając im piękny, zdrowy wygląd. Płynna keratyna regeneruje i uelastycznia włosy. Inutec nawilża włosy i ułatwia rozczesywanie.




OLEJ JOJOBA , MOKOSH NA KOŃCÓWKI 
________________________________________________________________________________

Ostatnio podcinałam końcówki ( robię to co 2-3 miesiące ) i jako dodatkowe zabezpieczenie dla nie skusiłam się na olejek jojoba marki Mokosh / 12,99 zł. Można nakładać na końcówki, jedną kropelkę i delikatnie wmasować. Jestem zachwycona działaniem ich produktów i co jakiś czas kupuję od nich coś nowego.



ODŻYWKI DO WŁOSÓW 
_________________________________________________________________________________

Zimą włosy uwielbiają się łamać, potrafią być matowe i susze. Ważne jest aby nakładać na nie wszelkiego rodzaju odżywki po umyciu włosów jak i maski. Jeśli chodzi o odżywki zwykle nie przywiązuje do nich uwagi. Kupuję te które ładnie pachną i faktycznie robią coś z włosami. Skusiłam się jedną z firmy Pantene.




OLEJEK ARGANOWY
_________________________________________________________________________________

Na tą małą buteleczkę skusiłam się będąc z Biedronce, będzie idealne jako serum na długość włosów zaraz po ich umyciu. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Kosztowało coś około 5 zł.




OLEJEK RYCYNOWY 
_________________________________________________________________________________

Zakupiłam kolejne opakowanie. Bardzo lubię go dodawać do wszelkich masek domowych, wykonywanych na bazie miodu, żółtka lub uwielbiam go mieszać z innymi olejkami. Posłuży mi również jako składnik potrzebny do domowego balsamu myjącego.


Jeśli chodzi o moje zapuszczanie włosów to z pewnością pozostanę przy olejowaniu i wcieraniu wcierki do włosów. O efektach z pewnością będziecie informowani na bierząco.

Koniecznie dajcie znać o których produktach chcielibyście poczytać recenzję na moim blogu ? A może któryś już znacie i macie jakieś zdanie na jego temat. 

Pozdrawiam Kasia :* 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger