NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE / DOUGLAS , LAURA MERCIER , L'OREAL , MAX FACTOR , PILGRIM , DR HAUSCHKA

Hej. Ostatnio miałam okazję zrobić zakupy w sklepie Douglas. Szczęśliwa posiadaczka dwóch bonów zakupowych, przefiltrowałam wszystkie ich produkty i wybrałam dla siebie kilka propozycji, które poniekąd były już bardzo długo na mojej chciej liście, a jakoś ciężko było mi je zdobyć. 



↪ LAURA MERCIER - BROW DEFINER / EYE BROWN WARM 
_________________________________________________________________________________

Ten produkt chodził, za mną już od ponad roku. Czytałam o nim wiele bardzo dobrych opinii i recenzji w sieci, tak więc czekałam tylko na odpowiednią chwilę aby dorwać ten żel / pomadę do stylizacji brwi. Zakupiłam go w odcieniu WARM ( odcień grafitowy - pasujący do kobiet posiadających brwi w odcieniach ciemnego brązu, czerni, grafitu ). Jego pojemność to 2,55 grama a cena za jaką udało mi się zakupić to 16,99 E ( około 80 zł ). Patrzyłam na polski Douglas i tam cena wynosi 115 zł.  Uważam, że lepiej nie mogłam trafić. Kolejny haczyk z mojej listy odhaczony - teraz moje brwi będą kształtne i w końcu pasuje mi odcień. 



↪ NOWY TANGLER TIZER / WERSJA PODSTAWOWA 
_________________________________________________________________________________

Mój stary już wołał o pomstę do nieba, więc nic innego nie mogłam zrobić tylko zakupić nową wersję, mojej ulubionej szczotki do włosów. Ja jako posiadaczka bardzo długich włosów nie wyobrażam sobie czesać ich czymś innym , niż właśnie tą szczotką. Świetnie rozczesuje włosy, nie plącze ich, nie wyrywa i sprawia że ładnie wyglądają. 



L'OREAL PODKŁAD DO TWARZY PERFECT MATCH / ODCIEŃ WANILIA 
_________________________________________________________________________________

Nigdy go nie miałam okazji wypróbować, ale zbliża się kilka wyjść więc postanowiłam zakupić coś cięższego. Na ogół używam minerałów i kremów BB, ale jako maniaczka kosmetyków musiałam go zakupić - czysta ciekawość. Wychwalany w sieci mam nadzieję, że sprawdzi się i również na mojej twarzy. Wybrałam odcień Vanilia, kolor ten jest najbardziej zbliżony do mojego koloru skóry. 



↪ KREDKA MAX FACTOR WHITE nr. 10 / BIAŁA 
_________________________________________________________________________________

Białej kredki używam na codzień, w celu otwarcia oczu i sprawienia, że wyglądają na większe i wyspane. Jako, że moja obecna kredka z NYC postanowiła się skończyć, w takim razie wrzuciłam kredkę tej marki do koszyka zakupowego. Jeszcze nigdy nie miałam żadnej kredki tej marki, tak więc jestem ciekawa jak się spisze. 




😙 DODATKI / PREZENTY DO ZAKUPÓW W DROGERII DOUGLAS 😚
_________________________________________________________________________________

Zawrze cieszą moje oko jakieś dodatki, próbeczki itp. Tym razem w zamian za zakupy otrzymałam dwie próbki męskich perfum, które powędrują do mojego narzeczonego. Pełnowymiarowe opakowanie płynu do demakijażu marki L'oreal oraz piękny naszyjnik PILGRIM ( jego cena normalna to 35 E ). Znalazłam również 10 ml próbeczkę kremu do demakijażu,  do twarzy marki Dr Hauscha - marka o której dość dużo słyszałam i na kilka rzeczy mam ochotę się skusić. Tak więc z chęcią wypróbuję kremik.




I to tyle jeśli chodzi o moje zakupy. Najbardziej cieszę się z mojej pomady / żelu do stylizacji brwi - marzyłam o niej i w końcu ją mam. Zaciekawiło Was coś z moich zakupów ? Chcielibyście przeczytać o czymś recenzję ? Koniecznie dajcie znać niżej. 

Pozdrawiam Kasia :* 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger