RECENZJA: MYDŁO WĘGLOWE MYDLARNIA CZTERY SZPAKI / NATURALNE KOSMETYKI BEZ KONSERWANTÓW / DETOKSYKUJĄCE POLECANE DO CERY TRĄDZIKOWEJ, ŁOJOTOKOWEJ, TŁUSTEJ

14 listopada 2016
Hej. Witajcie dziś przychodzę do Was z bardzo ciekawym produktem naturalnym, bez konserwantów, polskiej marki Mydlarnia Cztery Szpaki. Jakiś czas temu już na moim blogu mogliście czytać recenzję mojego ulubionego musu pomarańczowego do ciała tej marki oraz peelingu rozmarynowego, który świetnie sprawdził się na ciele i na skórze głowy. Dziś będzie coś dla cer tłustych, mieszanych, trądzikowych i łojotokowych. Jeśli ciekawi Was co to za produkt i jak się sprawdził, zapraszam poniżej. 



➳ MYDŁO WĘGLOWE - NATURALNE Z DODATKIEM WĘGLA AKTYWOWANEGO 
_________________________________________________________________________________

Mydełko wykonane jest ręcznie, metodą na zimo. Dodany do niego węgiel świetnie absorbuje zanieczyszczenia, otwiera pory i usuwa z nich wszelkie zanieczyszczenia. Mydełko polecane jest dla osób posiadających cerę trudną w pielęgnacji, z problemami skórnymi takimi jak np. trądzik czy łojotok. Skusiłam się na to mydełko ponieważ kocham naturalne kosmetyki, a moja skóra od czasu do czasu potrzebuje dokładnego oczyszczenia. 

Mydełko kosztuje 16 zł / 110 gram i jest bardzo, ale to bardzo wydajne. Jego konsystencja stała, jest twarda i przy kontakcie z wodą zamienia się w delikatną, bardzo przyjemną piankę. Zapach mydła jest bardzo delikatny i mydlany. Mydło zakupicie ----> TUTAJ. 


skład: zmydlone: olej kokosowy, masło shea, olej lniany, węgiel aktywowany
INCI: sodium cocoate, sodium shea butterate, sodium linum usitatissmum, activated charcoal




➳ EFEKTY PRZY REGULARNYM UŻYCIU 
_________________________________________________________________________________

Mydełko stosowałam dwa razy w tygodniu, nanosiłam go na buzię za pomocą zwilżonej już gąbeczki konjac. Mydełko po kontakcie z wodą zamieniało się w przyjemną piankę, która bardzo delikatnie masowała moją całą twarz. Po zmyciu mydełka z buzi, skóra pozostaje bardzo oczyszczona w dotyku  tępa i skrzypliwa. Faktycznie świetnie sobie radzi z porami oraz wszelkimi zanieczyszczeniami na buzi. Po regularnym stosowaniu mój koloryt skóry bardzo się wyrównał i co najlepsze mam sto razy mniej czarnych wągrów na nosie. Cena tego mydełka jest rewelacyjna, a jego zużycie jest ogromne i starczy na bardzo długo. Serdecznie go polecę osobą borykającym się z trądzikiem - ponieważ pomoże wyciszyć wszelkie nowo powstałe zaskórniki, usunie nadmiar sebum z twarzy - ale nie zrobi tego w agresywny sposób - jak bywa często przy mydłam typu siarkowe czy biały jeleń. Po użyciu warto zostawiać mydełko na otwartej przestrzeni , aby mogło sobie swobodnie wyschnąć. Nie polecam trzymania pod prysznicem ( wilgoć zbyt źle reaguje na tego typu naturalne produkty ).

W skrócie :

- oczyszcza pory
- wyrównuje koloryt skóry
- usuwa zabrudzenia
- nie podrażnia skóry
- pomaga w walce z trądzikiem i łojotokiem
- pomaga pozbyć się wągrów na nosie



Stosowaliście czarne mydło ? Jeśli nie koniecznie wypróbujecie to cudeńko. Jest warte swojej uwagi tak jak pozostałe produkty tej marki. Jestem zakochana w tej marce i już tworzę kolejną listę zakupową. 

Pozdrawiam Kasia :* 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.