RECENZJA: OLEJ LNIANY BIO ETJA / SKLEP EKOMALWA / OGROM ZASTOSOWAŃ - NATURALNA PIELĘGNACJA

1 listopada 2016
Hej. Witajcie w listopadzie, przygotowuje dla Was wpis z moimi nowościami, przywiezionymi z Polski, bo jak mogliście widzieć byłam na dwu tygodniowym urlopie. Głównie większość czasu musieliśmy poświęcić na załatwianie spraw związanych z weselem i ślubem. Dziś jednak chciałam zaprosić Was na recenzję olejku marki Etja, pochodzącego ze sklepu Ekomalwa. Jeśli ciekawi Was jak się sprawdził zapraszam poniżej. 




Naturalny olejek lniany, 100% organiczny zamknięty jest w 50 ml buteleczce z bardzo wygodną pompką. Jego cena to  9,99 zł  / dostępność --> sklep Ekomalwa. Olej lniany Bio tłoczony na zimno olej z wyselekcjonowanych nasion lnu zwyczajnego. Zawiera kwas alfa-linolenowy ok. 60% omega-3, linolowy omega-6, oleinowy omega-9 oraz witaminę B i E. Działa łagodząco na pęknięcia skóry, regenerująco, przeciwzapalnie i nawilżająco. pobudza procesy regeneracji skóry właściwej i naskórka. Chroni przed rozdwajaniem się końcówek, wypadaniem i łamliwością włosów. 

Do jakiego typu cery przeznaczony jest olej lniany Bio?

Przeznaczony dla skóry tłustej, trądzikowej, skłonnej do zapaleń i zmarszczek.

Jak stosować olej lniany Bio?

Ma ogrom zastosowań między innymi: bezpośrednio na skórę, jako dodatek do oliwek do ciała, dodatek do odżywek regenerujących włosy, do pielęgnacji paznokci oraz suchych i łamliwych włosów, jako dodatek do kremów zwiększając ich działanie regeneracyjne i oczyszczające, nawilżająco-regeneracyjna kąpiel - wlać 10 ml oleju do wanny wypełnionej 1/3 ciepłej wody, włosy - można bezpośrednio wcierać w skórę głowy i włosy, po pewnym czasie spłukiwać delikatnym szamponem, stosować zwłaszcza przy wypadaniu włosów, łamliwości oraz rozdwajaniu się końcówek, znakomity w pielęgnacji ust.



Skład: 100% naturalny olej lniany Bio
Pochodzenie: Kraje Azji


Olejku głównie używałam na włosy jako dodatek do masek, nakładanych przed myciem włosów. Olejowałam nim końcówki oraz długość włosów. Świetnie włosy nawilża, dodaje im blasku i zdrowia. Dzięki wygodnemu aplikatorowi, z łatwością możemy nabrać dwie-jedną kropelkę olejku i rozsmarowywać np. na końcówki przed myciem. Świetnie sprawdził się jako dodatek do wieczornej pielęgnacji dłoni. Dodany do ulubionego kremu do rąk, sprawił że dłonie rano były nawilżone a suche skórki wokół paznokci znikały. 50 ml opakowanie starczyło mi na dwa miesiące regularnego używania. Niektóre osoby pisały mi, że takie opakowanie nie wystarczyło by im nawet na jeden raz, a przecież przy olejowaniu włosów nie należy przesadzać z ilością oleju. Choć mam długie włosy mi trzy pompki w zupełności wystarczają. Bardzo polecam te olejki, na Ekomalwa możecie znaleźć je w fajnych cenach. 

Używacie olejku lnianego ?? Ja uwielbiam jego zastosowanie. 

pozdrawiam Kasia :* 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.