ZESTAW STARTOWY SEMILAC / OD DZIŚ NA MOICH PAZNOKCIACH ZAGOŚCI MENICIURE HYBRYDOWY / KOLOR 032 BISCUIT

Hej. W końcu postanowiłam zdecydować się na swój własny zestaw do maniciure Hybrydowego. Po tylu recenzjach, ochach i achach mam swój własny zestaw. Skusiłam się na markę Semilac, postanowiłam postawić na Polską firmę  i zestaw wydawał mi się najlepszą opcją dla mnie. Wyrzekałam się jak ognia, że hybrydy to nie dla mnie, ale ze względu na ograniczoną ilość czasu, pracę i chęć zapuszczenia pięknych paznokci do ślubu, powiedziałam no dobra - kupuje. I tak oto na mojej toaletce leży ogromne pudełko a w nim najpotrzebniejsze rzeczy do maniciure hybrydowego. Dodatkowo od razu zamówiłam sobie jeszcze jeden kolorek i jest nim chyba najbardziej ulubiony przez Was kolor : Biscuit 032. Mój zestaw zamówiłam na amazon.de ponieważ tylko tam był dostępny nigdzie indziej w Niemczech nie mogłam go znaleźć.  Zawartość tego pudełka pewnie już znacie , ale wrzucam kilka ujęć dla tych którzy jeszcze go nie widzieli. Jestem mega podekscytowana i już nie mogę się doczekać kiedy zrobię sobie nim paznokcie. 


Jeśli macie jakieś rady, wskazówki dla laika takiego jak ja, koniecznie zostawicie je w komentarzu pod spodem. Ja zaś, znikam nacieszyć się moim nowym nawykiem. 

Pozdrawiam Kasia :* 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger