#INSTAMIX GRUDZIEŃ 2016 / WIGILIA W NIEMCZECH / CO NOWEGO ?

Witajcie. Postanowiłam wpaść do Was z postem, które najbardziej uwielbiacie czyli tzw. Instamix. Uwielbiam je pisać, pozwala mi to jeszcze raz przypomnieć sobie miłe chwile, a wy możecie zobaczyć co obecnie u mnie się dzieje. Nie przedłużając zapraszam poniżej. 

Kto jeszcze nie obserwuje mojego profilu serdecznie zapraszam : INSTAGRAM. 



Kalendarz adwentowy 

Rozważałam zakup kalendarza adwentowego Beauty ale pozostało jedynie na zakupie z czekoladkami z milki, który jadłam na pół ze swoim narzeczonym. Niestety nic z dostępnych tutaj w drogerii DM kalendarzy nie przypadło mi do gustu tak więc nie skusiłam się na żaden. A zamawianie z internetu czy z Polski było już za późno. 



Jarmark Bożonarodzeniowy 

Bardzo popularny tutaj w Niemczech i jest prawie w każdym mieście tym większym i mniejszym. W tym roku wraz z moim mieliśmy okazję odwiedzić malutki jarmark w Duderstadt , troszkę większy w Goslar oraz jeden z najpiękniejszych w Niemczech w mieście Goslar. Na takim jarmarku możemy zakupić grzane wino, grillowane kiełbaski w bułce, pieczone pieczarki, smażone malutkie pączki, własnoręcznie wypiekane chleby, gorącą czekoladę i wiele wiele innych ciekawych i dość tłustych przysmaków. Niemcy uwielbiają przychodzić i spędzać czas ze znajomymi właśnie na takich jarmarkach. 



Świąteczne wypieki 

Specjalistą w świątecznych wypiekach jest moja młodsza siostra, niestety nie ja. Jednak pomimo tego udało mi się coś nie coś upichcić. 


Wigilia poza rodzinnym domem 

Niestety w tym roku nie udało się zasiąść do jednego wspólnego stołu z moją i Andrzeja rodziną. Musieliśmy zostać tutaj i spędzić wigilię samotnie we dwójkę. Muszę przyznać, że była to nasza pierwsza wspólna wigilia i czekało przede mną lada zadanie związane z przygotowaniem potraw. Ale z pomocą ukochanego daliśmy radę i święta spędziliśmy jak należy. 


Kilka nowości i tworzenie zaproszeń Ślubnych 

Ostatnio wpadło do mnie dość ciekawe pudełko tzw. Amazon Beauty Box a w nim między innymi bronzer The Balm ( już jestem zachwycona ). Znalazłam jeszcze tam kilka produktów marki Rituals i innych. W wolnym czasie tworzymy zaproszenia Ślubne i muszę powiedzieć, że teraz został nam ostatni etap czyli drukowanie imion i nazwisk więc już prawie, prawie gotowe. Ostatnio również skusiłam się na kilka rzeczy i zakupiłam również dwie torebki. Są bardzo w moim stylu. 



Ślę moc pozdrowień dla Was i życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku :* 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger