SKUTECZNA WALKA Z PRZEBARWIENIAMI POTRĄDZIKOWYMI / ZBIÓR NAJLEPSZYCH PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI TWARZY/ ZABÓJCZA MOC DERMAROLLERA / ALPHA H , OLEJ KOKOSOWY , KORUND KOSMETYCZNY , KWASY AHA , KWAS GLIKOLOWY

19 stycznia 2017


Witajcie. Dziś postanowiłam do Was przyjść z postem, do którego bardzo długo zbierałam wszelkie informacje i spisywałam właściwości przetestowanych produktów. Znajdziecie tutaj listę moich najlepszych produktów do walki z przebarwieniami potrądzikowymi. Jeśli wiecie lub nie wiecie miałam ogromne problemy z trądzikiem w wieku dojrzewania, choroba ciągła się za mną przez 11 lat i pozostawiła wiele nieprzyjemnych zmian i przebarwień, które niestety nie dodają uroku, zwłaszcza kobicie. Ostatnie trzy lata, to okres walki z pozostałościami po trądziku, który uważam za bardzo owocny i mogę z czystym sumieniem napisać, że samodzielną pielęgnacją i zaparciem doszłam wreszcie do "ładu". Przede wszystkim jedną z najważniejszych rzeczy jest sumienność i regularność - czas oraz dobrze dobrane produkty, naprawdę mogą zdziałać cuda. 


PRODUKTY Z KWASAMI AHA / PRODUKTY Z KWASEM GLIKOLOWYM 

Uważam, że kwasy działają najlepiej. U mnie w walce z przebarwieniami sprawdziły się najlepiej produkty z dodatkiem kwasów owocowych AHA oraz kwasu glikolowego.  Dzięki kwasom o wiele szybciej złuszcza się martwy naskórek, cera oczyszcza się w ekspresowym tępie co za sobą niesie również wybielanie wszelkich przebarwień. Najlepiej sprawdziły się u mnie produkty marki Alpha-h o których pisałam już wiele razy między innymi tutaj :

  •   Alpha-h micro cleanser super scrub  - ( peeling z zawartością kwasu glikolowego świetnie oczyszcza cerę, usuwa martwy naskórek i przy regularnym używaniu przebarwienia stają się bledsze ) Produktu używam max. 2 razy w tygodniu. 
oraz mój ostatnio ulubiony produkt czyli

  • Alpha-h maska złuszczająco - odbudowywująca (  działa jak domowy peeling chemiczny do stosowania raz w tygodniu. 15% kwas glikolowy złuszcza martwe komórki naskórka, podczas gdy miód Manuka, lawenda i witamina E nawilżają i stymulują nowe komórki skóry sprawiając, że cera staje się bardziej elastyczna, nawilżona i rozpromieniona. Wspomaga proces gojenia stanów zapalnych skóry i blizn potrądzikowych ) Produktu używam raz w tygodniu - nakładam na 10 minut. 

Kolejny produkt z kwasem glikolowym to krem marki: 
  • Dermatologie Glycolique z 12% kwasem glikolowym (Krem świetnie działa w przypadku problemów z trądzikiem i przebarwieniami ale trzeba z nim naprawdę uważać, bo potrafi nieźle podrażnić skórę. Przed użyciem należy wykonać test. Taki krem z początku nakładałam tylko na kilka minut, po czym natychmiast zmywałam go ponieważ twarz strasznie szczypała, po miesięcznym używaniu moja cera przyzwyczaiła się do tej zawartości kwasu glikolowego i spokojnie mogę go pozostawiać na całą noc. Jest to krem który mocno oczyszcza naszą skórę, lubi podrażnić i doprowadzić do wysuszenia i złuszczania się naskórka. Dzięki niemu moje wszelkie wypryski o wiele szybciej się goją. Kremu nie polecam stosować codziennie , osobiście używam go tylko 2 max. 3 razy w tygodniu). 


Kolejny produkt to maska marki: 
  • Madara Peel ( ta aktywna maseczka rozjaśniająco – peelingująca daje natychmiastowy efekt rozświetlający skórę dzięki super dawce aktywnych kwasów. Kwasy owocowe i witamina C pochodząca z owocu pigwy połączone z aktywnym kwasem mlekowym i kojącym kwiatem dzikiego bzu dają efekt natychmiastowego złuszczenia, promiennej i gładkiej skóry ).



DERMA ROLLER - PRZEBARWIENIA ZNIKAJĄ Z TWARZY BŁYSKAWICZNIE

Dermaroller to, malutkie urządzenie o którym pisałam osobny post na moim blogu. Dzięki masażom wykonywanym za jego pomocą, przebarwienia z twarzy na dobre zniknęły. Dodatkowo dzięki regularnemu stosowaniu tych igiełek cera nabiera zdrowego wyglądu, dzięki naturalnemu procesowi gojenia się o wiele szybciej goją się wszelkie blizny i co najlepsze moje zmarszczki mimiczne są płytsze. Jeśli interesuje Was więcej zapraszam tutaj : Recenzja Dermaroller. 



PODSTAWOWA PIELĘGNACJA 

W podstawowych rzeczach przy pielęgnacji sprawdził się u mnie bardzo dobrze:

  • Korund kosmetyczny dodawany do obecnych żeli do mycia buzi. Korund świetnie spłyca i rozjaśnia przebarwienia. Skóra po użyciu takiego peelingu jest mega gładka. Korundu używałam i używam dalej co drugi dzień. Przy wrażliwszych cerach stosowała bym 1 raz w tygodniu. 

  • Olej kokosowy ( ma właściwości wybielające więc od czasu do czasu uwielbiam wysmarować nim buzię na całą noc. Po przebudzeniu wygląda bardzo ładnie, a przebarwienia blednieją. Olej również bardzo pomógł mi kiedy miałam straszne problemy z aktywnym trądzikiem - nakładany na twarz zawsze uspokajał stany zapalne i je wysuszał ).  


Nie mogę tutaj zapomnieć również wymienić : żelu aloesowego , wszystkich maseczek z glinki oraz maseczek z błota z morza martwego, które świetnie przygotowywują cerę np. do kontaktu z produktami z kwasami. Wszystkie wymienione wyżej produkty uporały się z moimi dość mocnymi przebarwieniami potrądzikowymi.

Koniecznie dajcie znać czy znacie je ? Które produkty u Was najlepiej się sprawdziły przy walce z przebarwieniami ?

Pozdrawiam Kasia








SZABLON BY: PANNA VEJJS.