ULUBIONE KOSMETYKI ROKU 2016 / PRZEGLĄD ULUBIEŃCÓW ROKU

8 stycznia 2017
Hej rok 2016 za nami. Czas na podsumowania i drobne przemyślenia. W ubiegłym roku wiele kosmetyków sprawdziło się bardzo dobrze na mojej cerze, skórze i włosach, więc zasłużyły na miano ulubieńców roku. Sprawdzały się super i oczywiście były najczęściej wybierane. Jeśli jesteście ciekawi, które to produkty uzyskało miano tych najlepszych zapraszam poniżej. 



❤  Krem do twarzy Bioderma Sebium Pore Refiner  ❤

Idealny krem na dzień, pod makijaż dla cery tłustej, mieszanej, skłonnej do wyprysków, zapychania oraz świecenia się w ciągu dnia. Krem nie zapycha, dobrze współgra z kosmetyki mineralnymi (puder, podkład). Makijaż wygląda na nim bardzo dobrze, świecenie pojawi się dopiero po kilku godzinach. Uwielbiam go ! W ciągu roku zużyłam już dwa opakowania 30 ml. 



❤ Żel aloesowy 99 % Holika Holika
Ukochany i najlepszy żel aloesowy ubiegłego i pozostałych lat. Świetnie łagodzi wrażliwą skórę twarzy, ciała. Stosuję go wieczorem, grubą warstwę aloesu nakładam na twarz i czekam aż wszystko się wchłonie. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam brak wyprysków, podrażnień, skóra rozjaśniła się oraz pozostałości po trądziku zniknęły. Fajnie sprawdza się latem, po opalaniu. Już nie wiem którą mam w użyciu buteleczkę. Ogromny plusik za wygląd. 

❤ Błoto z morza martwego Mokosh

Najlepszy składnik  maseczki dla cery trądzikowej, tłustej, problematycznej, trądzikowej. Błoto mieszam zwykle z odrobiną hydrolatu i kilkoma kroplami olejków eterycznych : rozmarynowy i eukaliptusowy. Taka maseczka niesamowicie oczyszcza moją cerę , bardzo rozjaśnia i goi i wysusza niechciane niespodzianki.




❤ Pomada / Wosk  do brwi Laura Mercier  ❤

Wosk ten jest absolutnie doskonały. Mieści się w małym słoiczku, posiada stałą konsystencje twardego masła,dzięki czemu pędzelek gładko sunie i nie robi dziur. Produkt łatwo łączy się ze skórą. 
No i najważniejsze wosk LM trwa na brwiach i trwa... Kiedy nie spojrzę, po godzinie, po czterech, po dziesięciu, brwi są pięknie podkreślone i nie wyglądają sztucznie. Uwielbiam ten produkt. 



❤ Naturalne Masło Kakaowe ❤

Uwielbiam go używać jako jednego ze składników mojego domowego balsamu do demakijażu. Świetnie sprawdza się na włosy jako dodatek do olejów. Wykorzystuję jego drogocenne właściwości przy pielęgnacji dłoń i paznokci. Czasem wcieram go w twarz, kiedy widzę że jest przesuszona oraz nakładam go na całe ciało. Nie mam tutaj jednej marki tego masła, wybieram zawsze to w 100% naturalne i ekologiczne i nie rafinowane. 





Najlepsze produkty , po które sięgam co dnia i zagościły już u mnie na stałe. Ciekawa jestem czy znacie któreś z nich ?? Koniecznie dajcie znać czy macie już Wy swoich ulubieńców roku 2016 ? 

Pozdrawiam serdecznie Kasia :* 










SZABLON BY: PANNA VEJJS.