DEMAKIJAŻ TWARZY I JEGO WPŁYW NA PROBLEMATYCZNĄ SKÓRĘ TWARZY / JAK WPŁYNĄŁ ODPOWIEDNIO DOBRANY DEMAKIJAŻ TWARZY NA MOJĄ PROBLEMATYCZNĄ CERĘ

27 lutego 2017
Witajcie, dziś w moim poście chciałam Wam omówić moją kwestię związaną z odpowiednim demakijażem naszej twarzy. Skupię się tutaj najbardziej na cerze problematycznej i trądzikowej, ponieważ sama jestem posiadaczką takiej. Jeśli interesuje Was jakie produkty się u mnie sprawdziły i jaka najlepsza technika w moim przypadku się okazała najlepsza zapraszam poniżej. 



DEMAKIJAŻ = PODSTAWA PIELĘGNACJI TWARZY !

Demakijaż to podstawa pielęgnacji twarzy, który jest jednym z najważniejszych kroków. Powinien być wykonywany starannie, a produkty należy dobrać odpowiednio do naszego rodzaju cery. Musimy mieć na uwadze, że nie wszystko to co polecają inni u nas sprawdzi się tak samo dobrze. To my musimy wiedzieć co nasza skóra wymaga od nas i jakich potrzebuje produktów do jej oczyszczenia. Demakijaż twarzy pozwala skórze odpocząć i wchłonąć serum / krem, które stosujemy na noc. Niestety wykonany niedbale może pogarszać nasz stan cery oraz sprawiać, że będą pojawiać się dość mocne zaskórniki w okolicach nosa, brody i policzków oraz krostki trądzikowe lub stany zapalne. Wiele kobiet / dziewczyn stara się wykonać prawidłowy demakijaż twarzy, ale niestety zapomina go zmyć. Spotkałam się już z takimi przypadkami i niestety większość osób ciągle popełnia te same błędy i w rezultacie nie potrafi doprowadzić swojej skóry do ładu. 

DEMAKIJAŻ = WYKONUJEMY GO KAŻDYM WIECZOREM, BEZ WZGLĘDU NA TO CZY BYŁYŚMY POMALOWANE CZY NIE ! 

Nawet jeśli nie nakładamy kosmetyków kolorowych na twarz, nie zwalnia nas to do rezygnacji lub pomijania demakijażu. Jest on bardzo ważny, ponieważ pomimo tego, że nie nałożyłyśmy makijażu na twarzy znajdują się kurz, pot i łój. Tak samo nasi mężczyźni powinni zadbać o to aby za każdym razem dobrze i starannie oczyścić swoją twarz. 



MÓJ AKTUALNY DEMAKIJAŻ TWARZY 

Mój aktualny demakijaż twarzy wygląda następującą. Używam wiele produktów do zmywania demakijażu, ale nigdy nie wszystkich jednego dnia. Nauczyłam się słuchać czego moja cera, danego wieczoru potrzebuje. Kiedy miałam problem z trądzikiem jeszcze jakieś dwa lata temu stosowałam płyn micelarny BeBeauty ( taki z biedronki - recenzja tutaj) oraz bardzo delikatne żele do mycia buzi i to było wszystko. Z biegiem czasu i ogromną poprawą stanu cery zaczęłam ją bardziej oczyszczać co dało mi zmiejszenie zaskórników na brodzie, czole i nosie oraz ogólną poprawę mojej cery. 

Krok 1 - zmywanie oczu i całej twarzy olejem kokosowym 

Krok 2 - zwilżoną ściereczką muślinową zmywam wszystko delikatnie masując okolice oczu i twarzy 

Krok 3  - nakładam na moją szczoteczkę soniczną ulubiony żel lub piankę do mycia buzi i masuję ją przez dłuższą chwilę

Krok 4 - zmywam wszystko letnią wodą 

Krok 5 - przecieram oczy płynem ( różowy Garnier )  micelarnym 

Krok 6 - spryskuję twarz ulubionym hydrolatem rumiankowym lub różanym / tonikiem 

Krok 7 - nakładam krem lub serum 


Przy oczyszczaniu buzi ściereczką uważam aby nie podrażnić skóry, a przy użyciu szczoteczki zawsze staram się dokładnie oczyścić płatki nosa. Dzięki takiemu demakijażowi twarzy, moja cera odwdzięcza się zdrowym wyglądem. Wspomnę tutaj jeszcze, że dwa razy w tygodniu stosuję dodatkowo peeling z kwasami Aha marki Alphah. Dodatkowo co trzy dni lub cztery stosuję również przed krokiem 7, ulubioną maseczkę do twarzy. 

Koniecznie dajcie znać czy Wy z biegiem lat doszłyście w końcu do najbardziej odpowiedniego demakijażu waszej skóry ? Podzielcie się swoimi przemyśleniami na ten temat. 

Pozdrawiam serdecznie Kasia :* 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.