#INSTAMIX MARZEC 2017 / URLOP W POLSCE / WITAJ WIOSNO / ŚLUB CORAZ BLIŻEJ

5 kwietnia 2017
Witajcie, dziś zapraszam na troszkę prywaty. Każdy z nas to lubi, więc dlaczegóż by nie... Marzec upłynął mi i mojemu narzeczonemu dość szybko. Praca, przygotowania do ślubu i wesela pochłaniają nasz wolny czas, ale nie brakuje go na odpoczynek i relaks. Spójrzcie poniżej, co obecnie działo się u mnie, jeśli oczywiście macie ochotę. 




Wiosna wszędzie wokoło , uwielbiam widok rozkwitających kwiatów i drzew. W marcu mieliśmy trochę czasu aby, pospacerować a nawet zaliczyliśmy już pierwszą rowerową przejażdżkę. 




Jak już wspomniałam w tytule w marcu mieliśmy okazję odwiedzić Polskę. Mieliśmy czas na rozwiezienie naszych zaproszeń ślubnych , moja siostra podczas mojego przyjazdu gościła nas swoimi  przepysznymi wypiekami. W marcu w mojej rodzinnej miejscowości jeszcze był śnieg. 



Podczas pobytu w Polsce mieliśmy okazję również trochę poodpoczywać i zrelaksować się. Byliśmy w Ustroniu, relaksowaliśmy się w Spa. Odebraliśmy również już nasze obrączki ślubne, które pokarzemy Wam może później.



W marcu ciągle jeszcze gościły u mnie gorące herbaty, pomimo pogody na dworze, jednak ciągle rozgrzewająca, pyszna herbatka to coś. Oprócz tego ostatnio dość dużo jemy owoców i orzechów, zarówno w pracy jak i w domu. Zdrowie to podstawa... 


W marcu wpadło w moje łapki wiele ciekawych kosmetyków. Między innymi produkty marki Ecolore, które już testuję i recenzje pojawią się wkrótce wraz z makijażem wiosennym. 



Oprócz nowości znalazłam swoją najlepszą jak do tej pory odżywkę do włosów, marki Garnier. Włosy są po niej mega delikatne , miękkie i lśniące. Olejki eteryczne wciąż goszczą w mojej pielęgnacji skóry twarzy i włosów. Obecnie rozglądam się za kolejnymi do swojej kolekcji. W marcu również nie mogło zabraknąć owocowych koktajli, obecnie robimy również sobie świeże wyciskane soki. Dziś robiłam z marchwi, jabłka i buraka i był przepyszny. Polcem !


Jak widzicie bardzo wiosennie u mnie. Po więcej inspiracji zapraszam na Instagrama , tam jestem na bieżąco z Wami w kontakcie. 





Pozdrawiam Kasia :* 










SZABLON BY: PANNA VEJJS.