RECENZJA : ECOLORE BRONZER MINERALNY DIANI 284 / BRONZER MINERALNY

18 kwietnia 2017
Witajcie, we wtorkowe przedpołudnie, zaraz szykuję się do wyjścia, ale przed chciałam zaprosić Was na recenzję Bronzera Mineralnego marki Ecolore. Jest to nowość wśród moich minerałków. Do tej pory używałam produktów marki Annabelle Minerals, Lily Lolo oraz Neauty Minerals. Jeśli ciekawi Was jak się sprawdził, czy polecam ich produkty zapraszam poniżej. 


Urocze małe, różowo białe opakowanie od razu przyciąga mój wzrok. Solidnie wykonane pudełeczko z białą pokrywką i bardzo dobrym sitkiem od razu skłaniają mnie do nałożenia go na twarz. Jest to produkt zamknięty w plastikowym słoiku o pojemności 4g.


Producent pisze, że jest to : Średni, zgaszony matowy brąz. Idealny do konturowania.

Bronzery mineralne Ecoloré nadają piękny wygląd muśniętej słońcem skóry. Wymodeluj nimi kontury twarzy lub omieć całą twarz w celu uzyskania efektu naturalnej opalenizny. Są doskonałe do stosowania na podkład, puder, z kremem nawilżającym lub solo.


Korzyści:
  • Piękny, zdrowy, muśnięty słońcem wygląd Twojej skóry przez cały rok.
  • Jest lekki i bardzo drobno zmielony, co gwarantuje wyjątkową trwałość makijażu.
  • Wysoka jakość i prosty skład minimalizuje ryzyko alergii.
  • Testowany dermatologicznie, bezzapachowy, beztłuszczowy.
  • Nie zawiera konserwantów, silikonów, nanocząsteczek, parabenów, syntetycznych substancji zapachowych, talku, tlenochlorku bizmutu oraz szkodliwych chemicznych dodatków.
  • Kosmetyk wegański.
INCI: Mica, Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499


Poniżej zamieszczam porównanie bronzera Diani 284 z bronzerem The Balm "Bahama mama" :


Dostępność : ECOBELLE SKLEP
Cena : 36,90 zł
Pojemność : 4 g

Moja opinia : Bronzer w swojej konsystencji jest suchy. Na twarzy po nałożeniu staje się matowy. Ma bardzo dobrą pigmentacje. Jeśli miała bym porównać do innych mineralnych bronzerów to stanął bym w moim odczuciu zaraz obok bronzera Lily Lolo. Produkt bardzo dobrze się rozciera i co najważniejsze nie znika w ciągu dnia. Wieczorem ciągle widzę kontur na twarzy. Nie wiem jak jest w przypadku innych odcieni, ale w dużej mierze zależy jaki mamy typ cery i jaki podkład wcześniej nałożymy na twarz. Brązery najlepiej nakładać naturalnym, porowatym włosiem kozy, przy wiewórce tracą na pigmentacji, do syntetyków nie chcą równomiernie przywierać i efekt końcowy nie zadowala mnie do końca. Najlepiej sprawdziły mi się tutaj pędzle do produktów mineralnych. Odcień Diani 284 znajdzie wiele fanów, ponieważ jak możecie zauważyć jest bardzo podobny do bronzera The Balm Bahama mama. Produkt nie zapchał mojej cery i nie spowodował żadnych prodrażnień. Używam go aktualnie teraz, kiedy jeszcze nie jestem opalona i sprawdza się u mnie super. Choć jestem blada, bronzer nie wygląda na mnie pomarańczowo. Nadaję się nie tylko do konturowania, ale również do delikatnego ocieplenia buzi. Moim zdaniem bardzo fajny bronzer, wydajny, to pudełeczko starczy wam na bardzo długo i do tego w miarę tani. Warto się na niego skusić. 


W kolejnym poście przedstawię Wam recenzję podkładu i pudru marki Ecolore i postaram się wykonać makijaż przy użyciu tych produktów, aby mogliście zobaczyć jak prezentują się razem na skórze. 



Koniecznie dajcie znać czy używaliście produktów marki Ecolore ? Skusiłybyście się na ten bronzer? 

Pozdrawiam cieplutko Kasia :* 















SZABLON BY: PANNA VEJJS.