TOP PRODUKTY NA WIOSNĘ : KATANA JEANSOWA , TOREBKA Z FRĘDZLAMI , MIĘTOWE TENISÓWKI , SAMOOPALACZ VITA LIBERATA I INNI.

14 kwietnia 2017
Witajcie, choć pogoda na zewnątrz nie do końca wiosenna ja już swoje wiosenne porządki mam za sobą. Uporządkowałam garderobę, wysprzątałam mieszkanie i czekam na piękną pogodę. Dziś postanowiłam Wam przedstawić moje Top  produkty na wiosnę. Jeśli jesteście ciekawi , zapraszam poniżej. 




Jeansowa katana nie mogła bym się bez niej obejść w sezonie wiosenno / letnim. Moją katankę zakupiłam rok temu w sklepie C&A i jestem z niej bardzo zadowolona, jakość jeansu jest bardzo dobra. Uwielbiam nosić ją w cieplejsze dni do sukienek, legginsów i dłuższej bluzki. 


Znudziły mi się już czarne torebki, tak więc na wiosnę przerzucam się na bardzo luźny styl. W moje ręce trafiła słodka torebeczka w stylu boho z frędzlami w kolorze brązu. Pochodzi również ze sklepu C&A. Idealna aby pomieścić telefon, okulary i drobne pieniądze. 



Miętowe trampki, zastąpiły moje białe, które nosiłam w tamtym roku. Nigdy nie miałam parcia na trampki marki Converse, tak więc i teraz zakupiłam zwykłe no name. Moim zdaniem fajnie mieć więcej butów w różnych kolorach, niż tylko jedne. Miętowe  trampki zakupiłam online w sklepie Czasnabuty.pl . Kosztowały mnie tylko 19,99 zł. Będą świetne na spacer , zakupy czy też do pracy. 




Z swojej toaletki wyciągnęłam również ulubione produkty do ciała , marki Vita Libera. Na moim blogu już nie raz mieliście okazję czytać o nich recenzje ( KLIK ) ( KLIK ) (KLIK ). Lubię delikatnie przyciemnić nogi kiedy wiem, że będę zakładać sukienkę lub całe ciało. Mam zaufanie do tej marki i uwielbiam używać ich produktów.



Kolorowe spodnie, po które rzadko sięgam w okresie jesienno - zimowym, za to na wiosnę chętnie je zakładam. Mam w swojej szafie kilka par spodni,  w kolorze białym, miętowym i żółtym. Ciemne jeansy i czarne rurki chowam raczej głęboko do szafy, ponieważ ich kolej nadejdzie dopiero jesienią. Zostawiam na wierzchu jeszcze jasne jeansy i spodnie w kolorze zgnitej zieleni. Wiosną o wiele prościej i szybciej dopieram stylizację z kolorowymi spodniami niż jesienią czy zimą. 

Lakiery hybrydowe w jasnych kolorach , po te najczęściej teraz będę sięgać. Jeśli wiosna to i pastele, mięta , róże itp. W swojej kolekcji posiadam ich nie wiele, ale jak dla mnie są wystarczające. Moje wybrane odcienie na wiosnę i lato to : Semilac  054    / Semilac 032     / Semilac 072 .



Ciekawa jestem jakie wasze są Top produkty specjalne na wiosnę, które wyciągacie z szafy cz też toaletki. Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam cieplutko Kasia :* 












SZABLON BY: PANNA VEJJS.