ULUBIONA DROGERIA ONLINE E-KOBIECA.PL

30 kwietnia 2017
Witajcie. Dziś postanowiłam się do Was odezwać z postem na temat ulubionej drogerii kosmetycznej, w której już od kilku lat robię zakupy i jestem bardzo zadowolona. Nie jest to żaden post sponsorowany, po prostu postanowiłam napisać, ponieważ często pytacie na instagramie gdzie kupuję te produkty. Bardzo rzadko robię zakupy w drogeriach stacjonarnych, dlatego że albo niestety nie mam na to czasu, po drugie lubię obejrzeć dokładnie składy wszystkich produktów, a po trzecie zawsze mam pewność że kosmetyki są nowe, nie otwarte co niestety często ma miejsce w drogeriach typu Rossmann, Hebe itp. 




Mowa tutaj oczywiście o drogerii E-kobieca . Uwielbiam w niej robić zakupy ponieważ znajduję tam wszystko. Możecie tutaj dostać kosmetyki Naturalne , Azjatyckie, kosmetyki kolorowe, akcesoria do makijażu, włosów, kosmetyki Rosyjskie , całą masę lakierów hybrydowych itp. 


W drogerii warto mieć założone konto stałego klienta, ponieważ przy każdych zakupach naliczane są punkty, które później możemy wymienić na próbki podkładów a nawet pełnowymiarowych produktów. Oprócz konta w sklepie, warto również polować na wszelkie promocje, kody rabatowe i darmowe wysyłki.


W drogerii tej bardzo podoba mi się cały "wystrój", układ stronki internetowej. Zakupy robi się prosto i przyjemnie. Zazwyczaj robię zakupy przy kawce, dodatkowy relaks i chwila odpoczynku. Polecam serdecznie, kontakt z sklepem jest przemiły, zawsze można oczekiwać rzetelnej odpowiedzi i porady. Przesyłka zawsze jest bardzo dobrze zabezpieczona i w szybkim tempie wysyłana. 


Właśnie robię kolejne zakupy, ponieważ kilka rzeczy mi się pokończyło i muszę uzupełnić braki. 
Pozdrawiam Kasia :* 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.