RECENZJA ORGANIC LIFE BOTANICZNY BALSAM MYJĄCY DO CIAŁA ZIELONA HERBATA I POMARAŃCZA / WEGAŃSKIE KOSMETYKI

Hej, dziś witam się z Wami recenzją produktu do ciała, a dokładniej balsamem myjącym do ciała o zapachu zielonej herbaty i pomarańczy marki Organic Life. Ciekawi jak się sprawdził ? Zapraszam poniżej. 


Producent pisze na stronie, że jest to innowacyjny botaniczny balsam myjący do ciała. Wyjątkowo łagodne dla skóry środki myjące skutecznie usuwają brud nie naruszając naturalnej bariery hydrolipidowej skóry. Balsam o wyjątkowym zapachu owoców i kwiatów, z dominującą nutą pomarańczy i zielonej herbaty, zawiera organiczny wyciąg z zielonej herbaty o silnym działaniu fitoregulacyjnym.

Właściwości Zielonej herbaty:
  • chroni skórę przed wolnymi rodnikami
  • zmniejsza objawy cellulitu
  • stymuluje mikrokrążenie i gojenie
  • łagodzi stany zapalne i podrażnienia

Balsam myjący nie zawiera:

  • SLS
  • pochodnych ropy naftowej/olei mineralnych
  • silikonów
  • parabenów
  • PEG-ów
  • substancji modyfikowanych genetycznie (GMO)

Produkt nie testowany na zwierzętach, odpowiedni dla wegetarian i wegan.


Skład :

Aqua, Sodium Cocoyl isethionate, coco betaine, coco glucoside, glycerin, camelia sinesis leaf extract, benzyl alcohol, parfum, ethylhexylglycerin, sodium chloride, lactic acidxtract, benzyl alcohol, parfum, ethylhexylglycerin, sodium chloride, lactic acid.

Pojemność : 250 g
Cena : 19,99 zł 
Dostępność : sklep organic life 




Moja opinia : 
Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam balsamu myjącego do ciała, chyba kiedyś był to jakiś z marki Eveline, lecz nie jestem pewna. Zawsze do takich produktów podchodziłam sceptycznie, ponieważ uważałam, że nie da się połączyć w dobry sposób dwóch produktów i sprawić, że skóra będzie za razem oczyszczona ale i nawilżona. Jednak po dwutygodniowym używaniu tego produktu zmieniam całkowicie zdanie. Po pierwsze jest to produktu w 100% naturalny, wegański i co najważniejsze ma świetny skład. Pachnie delikatnie owocowo, konsystencja gęsta, biała zbliżona do żelowej. Po kontakcie z wodą na ciele od razu się pieni. Prysznic z tym produktem jest bardzo przyjemni i relaksujący. Ładnie oczyszcza skórę ciała, po osuszeniu ręcznikiem skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Nie czuje potrzeby nakładania balsamu. Produkt mnie nie podrażnił i nie wysuszył. Sprawdzi się zarówno przy skórze normalnej jak i przy skórze suchej i podrażnionej. Balsamu użył również mój narzeczony, który ma skórę skłonną do podrażnień i nie toleruje zwykłych żeli drogeryjnych, tym był zachwycony ale nie oddałam mu tej buteleczki. Z pewnością zamówimy sobie kolejne wersje zapachowe. Balsam myjący moim zdaniem ma okazałą cenę, ponieważ 19,99 zł za 250 g i dobry skład to tanio. Większość takich balsamów "wegańskich" stoi powyżej 20 zł. Zawsze można zdobyć jakiś kod lub zniżkę na te produkty, więc polecam się skusić, jeśli lubicie naturalną pielęgnację. Ja już od trzech lat korzystam z takich produktów i moja skóra ma się o wiele lepiej, niż wtedy kiedy sięgałam po zwykłe żele do ciała, które nie dość że mocno wysuszały skórę to i zdarzało się, że podrażniały. Podsumowując jestem bardzo na tak. 

Ciekawi mnie czy znacie produkty marki Organic Life ? Skusiłybyście się na ten botaniczny balsam do mycia ciała ? 

Pozdrawiam Kasia :* 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger