ULUBIONA MUZYKA / CZEGO SŁUCHAM NA CO DZIEŃ THE VIBE GUIDE , SAMFISH MUSIC, KYGO VIBES … / APLIKACJA DO SŁUCHANIA MUZYKI Z YOUTUBE

Witajcie, dziś na luzie, bez recenzji kosmetyków, czy też wpisów na temat pielęgnacji włosów czy cery. Chciałam się dziś z Wami podzielić ulubioną muzyką, która towarzyszy mi na co dzień, czy to w pracy, przy nauce czy też przy codziennych czynnościach domowych. Muzyka to element nieodłączny mojego życia, zawsze pozytywnie nastraja mnie do życia.



Poniżej linkuję Wam moje ulubione kanały na YouTube :









( Przykładowa muzyka z konta The Vibe Guide ) 



Aplikacja, która pozwala słuchać muzyki z kanałów YouTube w tle na waszym telefonie

Używam ten aplikacji już od jakiegoś czasu i bardzo ją lubię. Można słuchać muzyki z Waszych ulubionych kanałów Youtube bez reklam i co najfajniejsze aplikacja działa w tle, czyli przy włączonej muzyce możecie normalnie korzystać z telefonu. Osobiście używam telefonu Iphone 5 więc wszystkie aplikacje ściągam z App Stories. Po przejściu do aplikacji App Stories w pole wyszukaj wpisujemy:  free music i pobieramy a później instalujemy. Aby korzystać z tej aplikacji musimy mieć stały dostęp do internetu. 




Oprócz tej aplikacji używam również aplikacji SoundCloud i aplikacji Muzyka , w której mam wgraną swoją ulubioną muzykę. 



Koniecznie dajcie znać czego Wy lubicie słuchać ? Czy w ogóle korzystacie z muzyki na co dzień ?  Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego Dnia :* 
Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger