WAKACYJNE NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE / JEANSOWE SHORTY / LTB , PROMOD , NAKETANO , ROXY , TALLY WEILL

Witajcie, wyprzedaże wiosna/ lato 2017 właśnie ciągle trwają i sięgają już nawet -70 %. We wrześniu wybieramy się wraz z mężem na miesiąc miodowy, którego już nie możemy się doczekać. Zakochaliśmy się w greckich wyspach i w zeszłym roku była Kreta, teraz padło na Rodos. Wyspa pełna słońca, bardzo klimatyczna i mam nadzieję spędzimy bardzo romantycznie czas. Wybrałam się ostatnio do kilku sieciówek i mojego ulubionego sklepu #Tkmaxx i zakupiłam kilka perełek. We wrześniu czeka nas również wesele kuzynki i poszukuję sukienki na tę okazję, niestety ostatnio w sklepach sieciowych nie mogę żadnej ładnej kiecki dorwać i niestety chyba będę zmuszona do zakupu online. Nie przedłużając zapraszam poniżej. 



KRÓTKIE JEANSOWE SHORTY / TALLY WEILL 

Rzadko kiedy kupuję ubrania w sieciówce Tally Weill, ale mieli fajną promocję na spodenki, ponieważ wszystkie kosztowały poniżej 15 Euro. Skusiłam się na dwie pary. Są bardzo seksowne i dość mocno wycięte, więc osoby lubiące dłuższe spodenki, niestety nie zadowolą się tutaj żadną parą. Podczas wyjazdu na wakacje lubię i pozwalam sobie na tego typu krój, na codzień czy to do pracy czy na miasto raczej zakładam dłuższe. 




BLUZECZKI W STYLU BOHO / PROMOD 

Uwielbiam luźny, romantyczny styl bluzeczek. W sklepie Promod skusiłam się na dwie w kolorze białym. Będą pasowały idealnie do krótkich shortów. Warto tam zaglądać w czasie wyprzedaży, ponieważ na ogół moim zdaniem rzeczy są tam bardzo drogie i np. mi szkoda pieniędzy. Zawsze jednak na promocji kupujemy towar 50% lub nawet 70 % taniej. Kocham koronkowy motyw - rozpuszczone pofalowane włosy , słomiany kapelusz , plaża, piasek o tak to właśnie widzę ! W Haus zakupiłam jedną bluzeczkę w stylu koszulowym, zapinaną na guziczki i słodkim motywem. Związana na brzuchu da fajny wakacyjny efekt. Oprócz tego zakupiłam kilka bawełnianych topów na ramiączkach, które zawsze sprawdzają się jako same lub pod coś.  Bluzeczki kosztowały mnie w przedziale od 3,5 do 10 Euro. 



CZERWONA SUKIENKA WIĄZANA NA DEKOLCIE 

W New Yorker skusiłam się na czerwoną, bawełnianą sukienkę z wiązanym dekoltem. Będzie idealna na plażę na strój kąpielowy czy to na spacer po grackich wąskich uliczkach, kosztowała nie całe 9 Euro więc żal było nie kupić.  W Haus skusiłam się również na bawełnianą sukienkę w kwiatki, na ramiączkach. Ostatnio bardzo fajnie czuję się w takich sukienkach i coraz bardziej się do nich przekonuję. Sukienka kosztowała 7 Euro. 



DWIE PARY JEANSÓW / ULUBIONA MARKA LTB i NAKETANO / WARTO ODWIEDZAĆ TKMAXX 

Uwielbiam sklep Tkmaxx i zaglądam tam zawsze kiedy tylko mam okazję. Zwykle udaje mi się znaleźć naprawdę fajne rzeczy i to w bardzo okazyjnych cenach. Ostatnio upolowałam dwie pary Jeansów, każda po 16 Euro mojej ulubionej marki LTB. Spodnie są typu biodrówki, bardzo obcisłe i świetnie podkreślają pośladki. Mam już jedną parę i jestem mega z nich zadowolona. Kilka modeli możecie zobaczyć na Zalando ( ale tutaj są dużo droższe ).


W sklepie upolowałam również bawełniany top z Roxy, za 5 Euro i drugą bluzę marki Naketano. Nie wiem czy znacie tą markę ale ja ją odkryłam rok temu i muszę Wam przyznać że jestem w nich zakochana. Ta jakość, wykonanie - nie znam lepszych ! 




Koniecznie dajcie znać czy taka forma postu przypadła Wam do gustu i czy wy na tych wyprzedażach coś upolowałyście ? :) 

Pozdrawiam serdecznie Kasia :* 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger