#INSTAMIX CZERWIEC LIPIEC 2017 / NASZ WIELKI DZIEŃ / ŚLUB W GÓRACH / PLANOWANIE PODRÓŻY POŚLUBNEJ

Hej, dziś przychodzę do Was z #instamix z minionych miesięcy czerwca i lipca. Jak już mogliście zauważyć na moim INSTAGRAMIE czerwiec był dla nas wyjątkowym miesiącem. Ten jeden dzień pochłonął nam tyle przygotowań i starań ale było warto. Jeśli ciekawi jesteście co takiego się wydarzyło, zapraszam poniżej. 


17.06.2017 ten dzień zaczęłam już od godziny 4:00, choć i tak nie wiem czy spałam tej nocy chociaż, że dwie godziny. Ilość nerwów i myśl, czy wszystko mamy była niezliczona. Nasz ślub odbył się w Polsce, w rodzinnej miejscowości Koniaków. Góry , wiejski klimat , smaczne jedzenie i zabawa do białego rana przez dwa dni. Inaczej nie mogliśmy sobie tego wymarzyć. Jedyne co to pogoda tego dnia nie dopisała, ponieważ padał cały dzień deszcz, ale szczerze mówiąc dzięki temu mieliśmy niezapomniane wesele z salą pełną bawiących się gości. 


....Jeśli będziecie chętnie, dajcie znać w komentarzach na dole, czy mielibyście ochotę przeczytać posty na temat naszych przygotowań do ślubu. Chętnie stworzę osobny post na ten temat. Poniżej możecie zobaczyć kilka przebitek z tego Wyjątkowego Dnia. 


Nasze wesele trwało dwa dni, poniżej możecie zobaczyć moją stylizację, z którą miałam tyle zachodu , że głowa mała. Sukienkę kupiłam dwa dni przed przez internet, w jednym z butików i okazała się strzałem w dziesiątkę. Czułam się w niej super i dodatkowo sprawiła bardzo dobre wrażenie na gościach. Butki kupiłam w sklepie czasnabuty.pl . 



Nadal mam fioła na punkcie moich włosów tak więc .... no :) Kosmetyków do ich pielęgnacji ma aż chyba za nadto i ciągle coś nowego dochodzi, ale nie będę się usprawiedliwiać ponieważ kocham moje włosy i dbam o to aby wyglądały jak najlepiej.


Oczywiście jak zawsze u nas w domu pod dostatkiem świeżo mielonej kawy !!! Ostatnio sprawiliśmy sobie nowy, ręczny młynem do kawy przez co kawa smakuje jeszcze lepiej. Ten zapach, rankiem, kiedy mój mąż mieli ją  - niezastąpiony ! 


W okresie wakacji i nie tylko zawsze staramy się jeść dużą ilość warzyw i owoców. Dodatkowo sięgam po codzienną dawkę orzechów ! Nieodłączny element mojej diety. Szkoda, że zimą nie możemy ich mieć świeżych, no ale cóż taki klimat. 



Za kilka tygodni w końcu wybieramy się w naszą podróż poślubną, z pewnością będę na bierząco ze zdjęciami, więc zapraszam do obserwowania. Po za tym korzystamy z pogody i zwiedzamy okoliczne miasta. Ostatnio udało nam się zwiedzić miasto Eisenach , południowe Niemcy. Przepiękna wioska z przepięknym zamkiem na wzgórzu. Poniżej kilka zdjęć. Ostatnio dość często również odwiedzamy Göttingen, gdzie uwielbiamy spędzać czas przechadzając się po uliczkach, od czasu do czasu oczywiście nie może obejść się bez zakupów i wypiciu pysznej kawy czy zjedzeniu dobrych lodów. Przewagą w Niemczech jest to, że jest wiele włoskich kafejek oraz Niemieckich piekarni, gdzie możecie usiąść, napić się kawy i zjeść np. śniadanie w postaci kanapek ze świeżym pieczywem czy też innych smakołyków, przyrządzanych na miejscu. 




W mojej kosmetyczne ostatnio pełno świetnych produktów, które uwielbiam. Marka Uriage, na nowo podbiła moje serce i ostatnio sięgam po ich produkty do pielęgnacji twarzy. Uwielbiam ten krem na noc Cleance Expert oraz maskę. Zastanawiam się jeszcze nad zakupem kremu na dzień, który matuje skórę - miałyście może okazję używać ??



To tyle jeśli chodzi o czerwiec i lipiec. Obecnie piszę listę co zabiorę na wyjazd i kompletuje walizkę. Przed wyjazdem czeka nas również jeszcze wesele kuzynki, więc będzie się działo.  Do zobaczenia  i koniecznie zajrzyjcie do mnie na INSTAGRAM , tam jestem z Wami na bieżąco! 

Pozdrawiam Kasia 







Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger